مقرون به صرفه ترین ماشین ظرفشویی 15 نفره بازار

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، ماشین ظرفشویی یکی از اصلی ترین لوازم خانه های مدرن امروزی است که به عنوان یک ناجی برای افراد پرمشغله عمل می نماید. انتخاب یک ماشین ظرفشویی خوب به عوامل زیادی بستگی دارد؛ تعداد اعضای خانواده، اندازه ظروف، برنامه های شستشو و اندازه مصرف انرژی از جمله عواملی هستند که در هنگام خرید یک ماشین ظرفشویی باید به آن ها توجه کنید.

مقرون به صرفه ترین ماشین ظرفشویی 15 نفره بازار

به گزارش راهنماتو، ماشین ظرفشویی های موجود در بازار از انواع رومیزی گرفته تا مبله و در ظرفیت های مختلف ارائه می شوند. اگر خانواده پرجمعیتی دارید و یا به دفعات زیاد مهمانی خانوادگی برگزار می نماید، یک ماشین ظرفشویی 15 نفره می تواند برای شما مناسب باشد.

ماشین ظرفشویی های 15 نفره موجود در بازار در تابستان 1402 در بازه قیمتی حدود 24 میلیون تا 34 میلیون تومان قرار دارند. اگر قصد خرید یک ماشین ظرفشویی 15 نفره با کیفیت و ارزان را دارید، ما به شما برترین پیشنهاد را ارائه خواهیم داد:

ماشین ظرفشویی DFN28424 W بکو یکی از پرفروش ترین ماشین ظرفشویی های موجود در بازار است که با توجه به قیمت، ویژگی های قابل توجهی ارائه می نماید. اولین قابلیتی که توجه ما را به خود جلب کرد موتور اینورتر دار پرو اسمارت گیربکسی این دستگاه است. این نوع موتور بسیار بادوام و کم مصرف است و میزان استهلاک کمی دارد.

این موتور بعلاوه با برخورداری از سنسور های هوشمند قادر است میزان کثیفی موجود بر روی ظروف را میزان گیری نموده و و متناسب با داده هایی که دریافت می نماید، ظروف را شستشو دهد. این دستگاه دارای 8 برنامه شستشو می باشد که از جمله آن ها می توان به برنامه اتوماتیک، برنامه شستشوی ظروف شیشه ای در دمای 40 درجه، برنامه سریع و کاربردی و برنامه سریع 30 دقیقه ای برای مواقع ضروری اشاره نمود.

یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه ماشین ظرفشویی بکو فراوری میزان صدای بسیار کم (43 دسی بل) به وسیله آن است که حتی قادر است در هنگام خواب هم ظروف را بدون ایجاد سروصدا شستشو دهد. برای افرادی که ظروف گران و حساس دارند، این دستگاه یک حالت مخصوص شستشوی ظروف حساس طراحی نموده است که با انتخاب آن هیچ آسیبی به ظروف شما وارد نخواهد شد.

این محصول بعلاوه دارای یک ناحیه پرفشار برای شستشوی ظروف کثیف مانند قابلمه و ماهیتابه می باشد که قادر است لکه های سخت موجود بر روی ظروف را بخوبی از بین ببرد. این ماشین ظرفشویی دارای سه طبقه بوده و یک سبد نیز برای کارد و چنگال دارد، قسمت داخلی ماشین ظرفشویی نیز از جنس استیل ضد زنگ می باشد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به آغاز با تاخیر، شستشوی مالی و رده مصرف انرژی ++A اشاره نمود.

اگر پیشنهاد ما مورد توجه شما قرار نگرفت، می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

منبع: فرارو

به "مقرون به صرفه ترین ماشین ظرفشویی 15 نفره بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین ماشین ظرفشویی 15 نفره بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید