اسپالتی: محرومیت ناینگولان به سرانجام رسیده است، نفرت در فوتبال دیگر جایی ندارد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، سرمربی نراتزوری از برگشتن هافبک بلژیکی پرحاشیه این تیم به لیست 18 نفره آبی و مشکی پوشان شهر میلان اطلاع داد.

اسپالتی: محرومیت ناینگولان به سرانجام رسیده است، نفرت در فوتبال دیگر جایی ندارد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری ، لوچانو اسپالتی سرمربی تیم فوتبال اینتر در نشست خبری پیش از بازی روز شنبه تیمش مقابل امپولی بیان کرد که مجازات راجا ناینگولان به خاطر بی انضباطی اخیرش به سرانجام رسیده و او به ترکیب برخواهد گشت. ناینگولان هفته پیش به دلیل تأخیر های متوالی برای حضور در تمرینات از بازی مقابل ناپولی محروم و 100 هزار یورو هم جریمه نقدی شد.

اسپالتی به وبلاگ سفر و گردشگری گفت: ناینگولان دوباره آماده بازی است. من اما فردا باید وضعیت بازیکنانم را بار دیگر ارزیابی کنم. از بازی قبلی مان زمان کوتاهی گذشته است (سه روز) و شاید احتیاج باشد که تغییرات در ترکیب اصلی ایجاد کنیم.

سرمربی اینتر با اشاره به حوادث جنجالی بازی اخیر تیمش مقابل ناپولی هم تأکید کرد: وقتش شده که با آنهایی که درگیر نژادپرستی هستند، خداحافظی کنیم. با آنهایی به تبعیض نژادی علاقه دارند و مسبب حوادث هیسل و ... شدند. دیگر 90 دقیقه سوت زدن در ورزشگاه ها کافی است، دیگر نفرت در فوتبال کافی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسپالتی: محرومیت ناینگولان به سرانجام رسیده است، نفرت در فوتبال دیگر جایی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: محرومیت ناینگولان به سرانجام رسیده است، نفرت در فوتبال دیگر جایی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید