این تلفن همراه باریک ترین موبایل موجود است!، عکس

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، زومیت نوشت: طبق اطلاعاتی که شیائومی از میکس فولد 3 به اشتراک گذاشته، این محصول بین گوشی هایی با فرم فکتور مشابه گلکسی زدفولد سامسونگ، باریک ترین بدنه را دارد.

این تلفن همراه باریک ترین موبایل موجود است!، عکس

لی جون، مدیرعامل شیائومی اخیراً تصاویری از میکس فولد 3 به اشتراک گذاشت و با مشاهده این عکس ها تا حدود زیادی با سبک طراحی گوشی تاشو بعدی این شرکت آشنا شدیم. غول فناوری چینی اکنون آمار و ارقام دقیق تری درمورد جزئیات طراحی نسل بعدی گوشی تاشو خود به اشتراک گذاشته که بسیار مجذوب نماینده به نظر می رسد.

طبق اعلام شیائومی، ضخامت میکس فولد 3 درحالت باز فقط 4.93 میلی متر و درحالت تاشو 9.8 میلی متر است. درمقام مقایسه، ضخامت میکس فولد 2 این شرکت درحالت باز و تاشو به ترتیب 5.4 میلی متر و 11.2 میلی متر بود.

ازطرف دیگر آنر مجیک V2 که درحالت باز 4.7 میلی متر ضخامت دارد، درحال حاضر به عنوان باریک ترین گوشی های تاشو بازار شناخته می گردد. ضخامت این دستگاه درحالت تاشده نیز 9.9 میلی متر است.

بدین ترتیب شیائومی در شرف ربودن عنوان باریک ترین گوشی تاشو دنیا از آنر واقع شده است و برای دستیابی به این رکورد، سیستم لولای میکس فولد 3 را بازطراحی نموده است. این لولا که از مکانیزم بازشدن سه مرحله ای بهره می برد از جنس فولاد بسیار مستحکم و سرامیک کربن مقاوم دربرابر سایش ساخته شده و درکل 198 قطعه دارد که 14 قطعه آن متحرک است. جالب اینکه میکس فولد 2 از لولایی با مکانیزم دومرحله ای بهره می برد که درمجموع 87 قطعه دارد و 8 قطعه آن متحرک است.

لولای میکس فولد 3 می تواند نمایشگر تاشو این گوشی را در هر زاویه ای بین 45 تا 135 درجه درحالت نیمه باز نگه دارد. تست های TÜV Rheinland نیز تأیید می نماید این لولا تا 500 هزاربار تاشدن بدون مشکل کار خواهد نمود.

از دیگر تعیینات میکس فولد 3 شیائومی می توان به نمایشگر داخلی 8.02 اینچی و نمایشگر بیرونی 6.5 اینچی با وضوح Full HD پلاس اشاره نمود که هردو آن ها از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می نمایند.

میکس فولد 3 بعلاوه از دوربین تله فوتو دوگانه و دوربین پریسکوپی با قابلیت بزرگ نمایی اپتیکال 5 برابری بهره خواهد برد. دوربین اصلی و دوربین های تله فوتو این دستگاه همگی از لرزش گیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می نمایند و از لنزهای ساخت Leica بهره می برند.

ظرفیت باتری میکس فولد 3 هنوز تعیین نیست اما طبق اعلام شیائومی با هر بار شارژ کامل دستگاه می توان تا یک روز کامل با آن کار کرد. ازطرفی شایعات اخیر نشان می دهند این محصول از شارژ سریع سیمی 67 وات و شارژ بی سیم 50 وات پشتیبانی خواهد نمود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این تلفن همراه باریک ترین موبایل موجود است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این تلفن همراه باریک ترین موبایل موجود است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید