ببینید؛ بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز با نام 2XKO سال 2025 عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، استودیوی رایوت گیمز (Riot Games) به تازگی با انتشار تریلری از نام رسمی بازی مبارزه ای مورد انتظار لیگ آو لجندز رونمایی نموده است.

ببینید؛ بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز با نام 2XKO سال 2025 عرضه می گردد

این بازی تیمی 2v2 و مبتنی بر تگ (Tag) رایگان ابتدا با نام رمز Project L معرفی گردید و حال نام رسمی آن 2XKO است. رایوت گیمز اعلام نموده که انتظار می رود این بازی در سال 2025 روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه گردد و بازیکنان بهتر است برای دریافت اطلاعات بیشتر در توییتر، اینستاگرام، تیک تاک و فیس بوک بازی را دنبال نمایند. با توسعه کامل و نهایی شدن نام، تیم 2XKO در پی تقویت پیوند خود با جامعه بازیکنان بازی های مبارزه است.

تیم سازنده این کار را با دموهای مختلف در طول سال 2024 انجام می دهد که اولین آن در رویداد بازی های مبارزه ای EVO ژاپن در آوریل سال جاری خواهد بود. علاقه مندان به شرکت در تست های تجربه ای که پیش بینی می گردد قبل از سرانجام سال شروع گردد، می توانند در وبسایت رسمی بازی ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است که این بازی به طور رسمی در سال 2019 با نام رمز Project L معرفی گردید. در آن موقع، استودیوی رایوت گیمز بیان کرد که در حال ساخت این بازی با یاری شرکت Radiant Entertainment است که سه سال قبل آن را خریداری نموده بود. شرکت ذکر شده قبلا بازی مبارزه ای رایگان Rising Thunder را توسعه داده است.

بازی اسپین آف 2XKO در همان دنیای بازی افسانه ای لیگ آو لجندز می گذرد و در حال حاضر فهرستی از قهرمانان محبوبی مانند اکو (Ekko)، آری (Ahri)، داریوش (Darius) و غیره را ارائه می دهد. از طرفی در آگوست سال گذشته، متوجه شدیم که یکی دیگر از شخصیت های محبوب یعنی یاسو (Yasuo)، نیز به عنوان یک شخصیت قابل بازی در این اثر ظاهر خواهد شد. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که آیا این اثر می تواند خود را به عنوان اثری شایسته برای هواداران این سبک برجسته کند یا خیر.

بازی رایگان 2XKO در سال 2025 میلادی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز با نام 2XKO سال 2025 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز با نام 2XKO سال 2025 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید