بهبود نوار وظیفه ویندوز 11 برای تبلت ها

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، مایکروسافت در حال آزمایش یک نوار وظیفه تازه در ویندوز 11 برای استفاده در تبلت ها می باشد. نوار وظیفه تازه کمی کوچکتر طراحی شده است و فقط اطلاعات مهمی مانند زمان و تاریخ یا شبکه و شرایط باتری را نشان می دهد. در این نوار وظیفه نماد های برنامه، جستجو، ویجت ها و دکمه استارت پنهان شده اند.

بهبود نوار وظیفه ویندوز 11 برای تبلت ها

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، هنگامی که از ویندوز 11 در تبلت استفاده می کنید، تنظیمات تازهی بطور اتوماتیک نوار وظیفه را پنهان می نماید و در نتیجه فضای صفحه نمایش بیشتری برای کاربران ایجاد می گردد. کاربران می توانند با لمس نوار وظیفه آن را به حالت قبلی خود بازگردانند و همچنان آیکون برنامه ها، دکمه استارت و نوار جستجو را مشاهده نمایند.

علاوه بر این مایکروسافت به زودی نحوه عملکرد ویجت ها را نیز در ویندوز 11 اصلاح خواهد نمود. تیم Windows Insider شرح می دهد: این کار کشف و تعامل با ویجت ها و محتوای اخبار تازه را به وسیله فید خود آسان تر می نماید. این نسخه بر روی شناسایی ویجت ها تمرکز دارد و به مرور زمان ما قصد داریم فید را حتی شخصی تر نیز کنیم. مایکروسافت بعلاوه در حال آزمایش 37 ایموجی تازه در ویندوز 11 است، ایموجی هایی همانند شکلک ترول، لوبیا و شکلک ذوب شده که با Emoji 14.0 به اندروید، iOS و سایر پلتفرم ها نیز راه پیدا نموده اند.

در تازهترین نسخه آزمایشی ویندوز 11 بستن پنجره های مرتبط که در کنار یکدیگر هستند، آسانتر خواهد شد و تب های پیشنهادی Microsoft Edge در snap assist ویندوز ظاهر خواهند شد. اکنون زمانی که بخواهید پنجره ای را ببندید، سه برگه اخیر Edge را می بینید و این می تواند در بخش تنظیمات ویندوز 11 غیرفعال گردد. ویژگی های تازه ویندوز 11 در حال تست و بهینه سازی هستند و ممکن است تا ماه ها به ویندوز راه پیدا ننمایند. Panos Panay، مدیر ویندوز و دستگاه های مایکروسافت، اخیراً فاش کرد که این شرکت در ماه های آینده ویژگی های بیشتری را به ویندوز 11 اضافه خواهد نمود. او می گوید: ما از انواع مکانیسم های به روزرسانی که در اختیار داریم، از جمله به روزرسانی های فروشگاه مایکروسافت استفاده خواهیم کرد. هدف ما ارائه نوآوری های مستمر و برترین تجربیات است.

منبع: theverge

منبع: فرارو

به "بهبود نوار وظیفه ویندوز 11 برای تبلت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود نوار وظیفه ویندوز 11 برای تبلت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید