تفریحات سنت پترزبورگ

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، سنت پترزبورگ شهر کاخ ها ، موزه ها و پل های متحرک می باشد . در این شهر زیبا گردشگران برای بازدید از تمامی جاذبه های سنت پترزبورگ احتیاج به زمان زیادی دارند . در کنار جاذبه های تاریخی نباید لذت بردن از تفریحات سنت پترزبورگ و استفاده از گزینه های سرگرم کننده را فراموش نمود چرا که در کنار هم قرار دریافت تمامی جاذبه ها سفر را دلچسب تر و زیباتر می نماید . برای آشنایی با مراکز تفریحی این شهر خبرنگاران را تا خاتمه همراهی کنید .

تفریحات سنت پترزبورگ

تفریحات سنت پترزبورگ

در تور سنت پترزبورگ یکی از پرطرفدارترین تفریحات می تواند گشت و گذار در خیابان ها علی الخصوص نوسکی پراسپکت باشد . در این خیابان عریض و طولانی چندین جاذبه دیدنی وجود دارد و ساختمان های آن از معماری زیبا و جذاب برخوردار می باشند . همچنین در خیابان تاریخی نوسکی مغازه ها ، فروشگاه ها و رستوران های متعددی به چشم می خورد که گردشگران در صورت احتیاج می توانند از ان ها استفاده نمایند . توجه داشته باشید که در خیابان های سنت پترزبورگ با غروب آفتاب تفریحات شبانه شروع می شود .

از جمله مراکز تفریحی سنت پترزبورگ که تمام اعضای خانواده می توانند از ان ها بهره ببرند بوستان ها ، شهربازی ها و پارک های آبی می باشند . گردشگران با مراجعه به این گزینه ها می توانند اوقاتی خوب و خوش در کنار خانواده خود سپری نمایند . در سنت پترزبورگ رودخانه نوا جاری است و گردشگران با پیاده روی در کنار آن می توانند از چشم اندازهای اطراف مخصوصا پل های متحرکی که بر روی این رود ساخته شده اند لذت ببرند و یا اینکه با سوار شدن به یک قایق توریستی همراه با شام ، موسیقی زنده در امتداد رودخانه نوا حرکت نمایند . تماشای تئاتر ، باله و کنسرت از دیگر تفریحات در سنت پترزبورگ می باشند .

شما عزیزان در صورت تمایل به شرکت در تور سنت پترزبورگ می توانید برای رزرو یکی از هتل های سنت پترزبورگ و یا بلیط هواپیما سنت پترزبورگ با همکاران ما تماس بگیرید .

منبع: لذت سفر

به "تفریحات سنت پترزبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات سنت پترزبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید