جزئیات برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات ایران

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، تهران (پانا) - نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات ایران در بهمن ماه سال 1399 برگزار می شود.

جزئیات برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات ایران

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه ایران ایتکس، گروه Sharif ICT ارائه دهنده راهکارهای برگزاری رویدادهای مجازی در کشور با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و معاونت علمی ریاست جمهوری در حال برگزاری نمایشگاه مجازی ایران ایتکس، نخستین نمایشگاه مجازی در حوزه فناوری اطلاعات در بهمن ماه سال جاری می باشد.

نمایشگاه ایران ایتکس نخستین نمایشگاه مجازی در حوزه کسب و کار های مبتنی بر فناوری اطلاعات می باشد که با شبیه سازی سه بعدی فضاهای مختلف، امکان ارائه محصولات و خدمات بر بستر فضای مجازی را برای شرکت ها، سازمان ها فراهم می کند.

همچنین نمایشگاه ایران ایتکس در حوزه شناسایی افراد و استارتاپ های توانمند در حوزه ICT و برقراری ارتباط آن ها با مجموعه های فعال در حوزه مذکور فعالیت می کند.

لازم به ذکر است امکان ارائه فرصت های شغلی برای کارفرمایان و ارسال رزومه کاری و استخدام در شرکت های بزرگ برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

در این نمایشگاه محصولات و خدمات مختلف شرکت ها به راحتی و با کمترین هزینه و زمان به علاقمندان در کشور عرضه می شود و فرصتی خوبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان ایجاد می شود.

علاوه بر این در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه­های آموزشی مختلف، جشنواره فناوری اطلاعات و مسابقات استعدادیابی استارتاپ ها به صورت مجازی برگزار می شد که در ادامه به تشریح آنها می پردازیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه در نمایشگاه به وبسایت رسمی نمایشگاه مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد تماس حاصل فرمایید.

5-66028963-021

6-66083015-021

https://iranitex.ir

منبع: خبرگزاری پانا

به "جزئیات برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید