دموکراسی آمریکایی دروغ است، ترامپ باید محاکمه گردد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری به نقل از المعلومه، محمد الساعدی تحلیلگر سیاسی عراقی اظهار داشت که دموکراسی در آمریکا بعد از حمله هواداران دونالد ترامپ رئیس جمهور شکست خورده این کشور به ساختمان کنگره یک دروغ به حساب می آید.

دموکراسی آمریکایی دروغ است، ترامپ باید محاکمه گردد

وی اضافه نمود: ترامپ باید به دلیل ایجاد آشوب در آمریکا و جنایات دیگر وی از جمله ترور فرماندهان پیروزی در عراق محاکمه گردد.

الساعدی بیان نمود: ممکن است که ترامپ از مصونیت برخوردار باشد اما ایجاد آشوب به وسیله هوادارانش با تحریک وی، می تواند باعث لغو مصونیت ترامپ و محاکمه او گردد.

این تحلیلگر عراقی تاکید نمود: آمریکا که مدعی دموکراسی است نشان داد که هیچ ابزاری برای تحقق آن ندارد چرا که ادعای خود ساخته این کشور، در جریان این آشوب ها از بین رفت.

وی گفت: دنیایان نسبت به حوادث واشنگتن در بهت و حیرت به سر بردند. ترامپ به دلیل ارتکاب جنایات مختلف از جمله ترور فرماندهان پیروزی و مجهز کردن عربستان به انواع تسلیحات نظامی برای کشتار ملت یمن، باید محاکمه و قصاص گردد.

یورش هواداران ترامپ به ساختمان کنگره بنا به تحریک وی، تا به امروز پنج کشته برجای گذاشته است. بسیاری از رهبران دنیا با انتشار پیغام هایی، بهت و حیرت خود را نسبت به آنچه در واشنگتن اتفاق افتاده است، نشان دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دموکراسی آمریکایی دروغ است، ترامپ باید محاکمه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموکراسی آمریکایی دروغ است، ترامپ باید محاکمه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید