دوباره مکنزی برند محبوب شما شد!

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، امروزه شرکت ها بیش از پیش در پی مزیت رقابتی هستند و داشتن هویت و شخصیت برند برآمده از آن، یکی از راه های ایجاد تمایز در این بازار رقابتی است. شخصیت برند به نقش بستن تداعیات مثبت از برند در فکر مشتریان یاری می نماید و این فکریت و تداعی مثبت برای ایجاد مشتریان وفادار برای حفظ حیات یک شرکت بسیار مهم خواهد بود.

دوباره مکنزی برند محبوب شما شد!

محبوب بودن در بین افراد سهمی است که برند یک شرکت در فکر مشتریان به دست آورده و فراتر از سهم بازار است. در راستای نشان دادن محبوبیت یک برند در کشورمان، هر ساله جشنواره ملی برند محبوب در زمینه ها و گروه های کالا و خدمات مختلف برگزار می گردد.

در این جشنواره مشتریان به اسم داور بوده و مدل این جشنواره، مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی مقدار محبوبیت برندها در بین مردم است. بدیهی است که جشنواره برند محبوب، در پی شکل دهی به جامعه طرفداران برندهای ایرانی بوده و هدف آن ایجاد زمینه مناسب برای یاری به تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان و برنامه ریزی مدیران شرکت هاست.

به نقل از مدیر تبلیغات و روابط عمومی برند مکنزی، این برند سال جاری در دو گروه تن ماهی و رب گوجه فرنگی در این جشنواره شرکت نموده بود و مردم از 15 اردیبهشت تا 15 تیر ماه 1400، می توانستند به وسیله سامانه نظرسنجی برند محبوب، به برند مد نظرشان رای بدهند. حاصل این رای گیری مردمی، بیش از 1 میلیون رای مردم به برندهای مختلف بود.

وی در ادامه به این موضوع اشاره نمود که این رویداد عظیم سالانه که مبتنی بر نظرسنجی مردمی است بسیار حائز اهمیت بوده و سال جاری هم مانند سال گذشته برند مکنزی توانست با حمایت مصرف کنندگان خود در دو گروه تن ماهی و رب گوجه فرنگی به اسم برند محبوب مردمی انتخاب شده و تندیس زرین برند محبوب را از آن خود کند.

برند مکنزی با هدف تأمین و توزیع کالاهای اساسی مصرفی خانوار در سراسر کشور از سال 1397 آغاز به فعالیت نموده است.

منبع: فرارو

به "دوباره مکنزی برند محبوب شما شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوباره مکنزی برند محبوب شما شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید