دو بازیکن باید زودتر از استقلال می رفتند، امیدواریم شفر درس بگیرد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، حسین ترابپور در گفت وگو با خبرنگاران در ارزیابی عملکرد تیم ها در نیم فصل اول لیگ هجدهم گفت: خوشبختانه لیگ سال جاری نسبت به فصل گذشته روند بهتری داشت، تیم ها با قدرت کارشان را آغاز کردند، برنامه ریزی دقیقی داشتند و اعتقاد دارم پس از سال ها شاهد تماشای یک لیگ خوب بودیم.

دو بازیکن باید زودتر از استقلال می رفتند، امیدواریم شفر درس بگیرد

وی تأکید کرد: حضور بالای جدول تیم هایی چون پدیده، سپاهان و تراکتورسازی نشان دهنده آن است که لیگ ما پیشرفت داشته و وقتی مشاهده می کنیم سه تیم بالای جدول، همگی هم امتیاز هستند، این مسئله بر آن تأکید می نماید که قدرت لیگ بین تیم ها تقسیم شده و همه به دنبال کسب قهرمانی هستند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعلام نمود: تفاضل گل باعث شده تا سه تیم در رده های اول تا سوم جدول قرار بگیرند و امیدوارم این حساسیت تا خاتمه فصل ادامه داشته باشد تا شاهد لیگ جذاب تری در فوتبال کشورمان باشیم.

ترابپور در مورد عملکرد استقلال در نیم فصل اول اضافه کرد: در ابتدای فصل آبی پوشان شرایط خوبی نداشتند، رفتن چند بازیکن و مصدوم شدن تعدادی دیگر و عدم هماهنگی بازیکنان با هم باعث شد تا استقلال امتیازات زیادی را از دست بدهد اما خوشبختانه بالاخره وینفرد شفر در اواخر فصل ترکیب اصلی خود را شناخت و توانست با ترکیب اصلی، چند بازی پیاپی را با پیروزی به خاتمه برساند و اگر اشتباه فاحش داور دیدار پدیده برابر استقلال نبود، مطمئناً آبی پوشان در حال حاضر باید یک رتبه در جدول بالاتر می بودند.

وی درباره اعتراض تیم ها به قضاوت داوران در هفته های اخیر گفت: متأسفانه در این هفته های اخیر هیچ تیمی به اندازه استقلال از داوری متضرر نشد، البته سایر تیم ها هم به این مشکل برخوردند و همگی نسبت به این مسئله اعتراض داشتند چه تیم هایی که پیروز می شدند و چه تیم هایی که شکست می خوردند اما به قول معروف مگر می گردد یک اشتباه را چند بار تکرار کرد؟ ولی متأسفانه داوری برای استقلال تکرار اشتباهات بود و اعتقاد دارم آبی پوشان 10 امتیاز را به راحتی به دلیل قضاوت های اشتباه داوران از دست دادند؛ دیدار برابر سپاهان، پدیده، پیکان و سایپا، شاهکار اشتباهات داوری برای استقلال بود.

ترابپور با انتقاد از عملکرد کمیته داوران توضیح داد: برنامه کمیته داوران برای داورانی که اشتباه می نمایند، چیست؟ آیا تنها با یک جریمه و یک محرومیت، می توان همه چیز را تمام شده تلقی کرد؟ حالا چه کسی جوابگوی امتیازات از دست رفته استقلال خواهد بود و آیا کمیته داوران این امتیازات را به آبی پوشان بازخواهد گرداند؟ مطمئناً چنین اتفاقی رخ نخواهد داد ولی این استقلال است که از این بابت متضرر شده و معین نیست که چه کسی باید تاوان این اشتباهات را پس بدهد.

وی درباره فسخ قرارداد دو بازیکن خارجی استقلال اضافه کرد: نیومایر و الحاجی گرو باید زودتر از اینها از استقلال جدا می شدند، سطح فوتبال آنها در اندازه های فوتبال ما و تیم استقلال نبود؛ البته این دو با نظر شفر آمدند اما عملکرد خوبی نداشتند و امیدوارم سرمربی استقلال از این اشتباه درس گرفته باشد و برای جذب بازیکنان خارجی، وسواس بیشتری به خرج داده تا این چنین پول استقلال از بین نرود.

ترابپور در خاتمه در پاسخ به این سؤال که ارزیابی شما از نیم فصل دوم لیگ چه خواهد بود؟ اعلام نمود: با رشدی که لیگ هجدهم داشته، امیدوارم شاهد دیدارهایی جذاب، تماشاگرپسند و از لحاظ فنی، بسیار خوب باشیم زیرا با این سیستم فوتبال، طرفداران بیشتری به استادیوم می آیند و بر جذابیت های بازی بیشتر اضافه کرده می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دو بازیکن باید زودتر از استقلال می رفتند، امیدواریم شفر درس بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو بازیکن باید زودتر از استقلال می رفتند، امیدواریم شفر درس بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید