دیدار مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی با فرماندار جدید ارومیه

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، فرماندار جدید ارومیه در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان از آمادگی فرمانداری این شهرستان برای همکاری و تعامل بیشتر با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اطلاع داد.

دیدار مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی با فرماندار جدید ارومیه

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی استان روز پنجشنبه 24 آبان 97 با حضور در فرمانداری با فرماندار جدید کلان شهر ارومیه دیدار و تبادل نظر کرد.

در این دیدار که معاون میراث فرهنگی استان و رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ارومیه نیز حضور داشتند بر لزوم همکاریهای بیشتر تاکید شد.

جباری در این دیدار با قدردانی از فرمانداری ارومیه گفت: مرکز استان آذربایجان غربی به لحاظ تعدد موضوعات مرتبط با حوزه های میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری نیازمند همکاری بیشتر دستگاهها و ادارات بوده و در این راستا فرمانداری ارومیه می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

او یادآور شد: این اداره کل در طول سال مجری برنامه های بسیاری در زمینه های مختلف است که فرمانداری ارومیه در بیشتر برنامه ها در کنار ما بوده و امیدواریم این تعامل همچنان تداوم یابد.

در این دیدار علیرضا ملامحمدزاده فرماندار جدید ارومیه نیز با قدردانی از مدیریت و مجموعه اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: در سالهای اخیر شاهد حضور و نقش پررنگ این اداره کل در عرصه های مختلف تخصصی و سازمانی هستیم و از این بابت باید به مجموعه تلاشگر و ساعی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تبریک گفت.

ملامحمدزاده توضیح داد: فرمانداری ارومیه با استقبال از برنامه های اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آماده است تا در کنار این اداره کل نسبت به اجرای برنامه ها موضوعات مرتبط با شهرستان ارومیه همکاریهای لازم را انجام دهد.

علیرضا ملامحمدزاده با حکم وزیر کشور بعنوان فرماندار جدید ارومیه جانشین عباس حسنخانی شده است.

منبع: میراث آریا

به "دیدار مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی با فرماندار جدید ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی با فرماندار جدید ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید