رقابت بیش از 37 هزار داوطلب گیلانی در کنکور کارشناسی سال 1400

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان از برگزاری کنکور سراسری 1400، از 9 تا 12 تیرماه با حضور 37 داوطلب در استان اطلاع داد.

رقابت بیش از 37 هزار داوطلب گیلانی در کنکور کارشناسی سال 1400

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ سفر و گردشگری، ارسلان دمیرچی، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در در مورد برگزاری آزمون های سراسری بیان کرد: کنکور سراسری سال 1400 با رعایت استاندارد های بهداشتی مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با بیماری کرونا برگزار می گردد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در مورد برگزاری آزمون های سراسری با بیان اینکه کنکور سراسری روز های چهارشنبه، پنج شنبه، آدینه و شنبه 9 تا 12 تیر ماه برگزار می گردد، بیان کرد: داوطلبان هیچگونه نگرانی در مورد نحوه برگزاری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نداشته باشند.

دمیرچی به ثبت نام 37183 داوطلب برای شرکت در این آزمون در گیلان اشاره نمود و اضافه نمود: تعداد داوطلبان در آزمون سال جاری سال جاری حدود 12 درصد بیشتر از پارسال است و از تعداد کل شرکت نمایندگان 37 درصد پسران و 63 دختران تشکیل می دهند.

وی گفت: آزمون در شهرستان های آستارا، آستانه، املش، بندرانزلی، رشت، رضوانشهر، رودبار، رودسر، سیاهکل، صومعه سرا، طوالش، فومن، لاهیجان، لنگرود و ماسال برگزار می گردد و همه داوطلبان با ماسک وارد حوزه ها شوند و درصورت نداشتن ماسک از ورود به حوزه های آزمون جلوگیری می گردد.

دمیرچی توضیح داد: داوطلبان از داشتن وسایل شخصی همچون گوشی همراه خودداری نمایند.

وی با بیان اینکه سال جاری به خاطر شرایط ویژه بیماری کرونا تعداد حوزه های آزمون افزایش یافته است، تاکید نمود:در سال های گذشته حوزه های آزمون، مراکز زیرمجموعه دانشگاه گیلان بود که سال جاری به خاطر بیشتر شدن فاصله داوطلبان از ظرفیت دانشگاه های آزاد، پیغام نور، آموزش و پرورش و بعضی موسسات آموزشی استفاده شده تا تعداد حوزه ها افزایش یابد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون های سراسری اضافه نمود: محیط حوزه های آزمون یک روز قبل از آزمون و در آخرین ساعات به جای مانده به شروع آزمون ضدعفونی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رقابت بیش از 37 هزار داوطلب گیلانی در کنکور کارشناسی سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت بیش از 37 هزار داوطلب گیلانی در کنکور کارشناسی سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید