روشی روباتیک برای برقراری ارتباط با بچه ها مبتلا به اوتیسم ، تدریس مباحث درسی ، افزایش تمرکز ، ایجاد حس آرامش و امنیت

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، جدیدترین روبات ویژه برقراری ارتباط با بچه ها مبتلا به اوتیسم به روزرسانی و معرفی گردید. این روبات مجذوب کننده ظاهری مشابه با یک پسربچه شاد دارد و از آزمونهای ارتباطی بسیار سربلند بیرون آمده است.

روشی روباتیک برای برقراری ارتباط با بچه ها مبتلا به اوتیسم ، تدریس مباحث درسی ، افزایش تمرکز ، ایجاد حس آرامش و امنیت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر کودکی مبتلا به اوتیسم داشته باشید، به خوبی می دانید که برقراری ارتباط سازنده با کودک تا چه حد سخت است و این موضوع که بتوان ادراک احساسی متقابلی بین خود و کودک ایجاد کرد اساسا کار ساده ای نیست.

اما به نظر می رسد یک روبات نو در حال شکستن مرزهای ارتباطی بین والدین و بچه ها مبتلا به اوتیسم است. نخستین جمله ای که میلو با صدای بچه هاه به بچه های مبتلا به اوتیسم می گوید این است: سلام! نام من میلو است. این روبات هوشمند نه تنها به بچه ها کوچک پیش از سنین مدرسه یاری می نماید، بلکه برای آموزش بچه ها در سنین دبستان نیز کارکردی بی نظی دارد.

پیش از این نسخه های ابتدایی تر روبات میلو در سال 2016 معرفی شده بود که صرفا کارکردی سرگرم نماینده داشت اما نسخه به روزرسانی شده این روبات می تواند راه های مختلفی برای صحبت کردن و اصلاح اصطلاحات تلفظی سخت برای یاری به دانش آموزان مبتلا به اوتیسم را پیدا کند و البته مسیر اجتماعی شدن بچه ها را تسهیل کند.

کیلی جونز، یک مددکار اجتماعی، در خصوص میلو می گوید: از زمانی که میلو وارد مرکز توانبخشی ما شده بچه ها مبتلا به اوتیسم توان ارتباطی دو چندانی پیدا نموده اند و تمرکزشان بالاتر رفته است. میلو به دانش آموزان راه های آرام شدن را می آموزد. میلو به کدکان می آموزد چگونه از پیله تنهایی خود خارج شوند و با دیگران تبادل نظر نمایند.

منبع: انتخاب

به "روشی روباتیک برای برقراری ارتباط با بچه ها مبتلا به اوتیسم ، تدریس مباحث درسی ، افزایش تمرکز ، ایجاد حس آرامش و امنیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشی روباتیک برای برقراری ارتباط با بچه ها مبتلا به اوتیسم ، تدریس مباحث درسی ، افزایش تمرکز ، ایجاد حس آرامش و امنیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید