اکوسیستم صنایع دستی در کشور طراحی می گردد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشات منتشر شده، اکوسیستم صنایع دستی در کشور طراحی می گردد.

اکوسیستم صنایع دستی در کشور طراحی می گردد

مریم جلالی در جمع کارشناسان صنایع دستی لرستان گفت: در پی طراحی اکوسیستم صنایع دستی در راستای توسعه و ترویج این هنر صنعت در کشور هستیم.

وی ادامه داد: باید چرخه صنایع دستی و هنرهای سنتی را با توجه به شرایط هنرمندان، صنعتگران و صادرنمایندگان کامل کنیم و هنرمندان بتوانند محصولات تازه و کارآمدی فراوری و روانه بازار نمایند.

جلالی با بیان اینکه همه کارها در این حوزه باید با پیش فرض انجام شدن طراحی و برنامه ریزی گردد اضافه نمود: ما باید نظارت را مستحکم تر و به کیفیت محصولات توجه بیشتری داشته باشیم.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان نمود: باید ظرفیت های لرستان در عرصه های صنایع دستی و هنرهای سنتی شناسایی گردد و نسبت برطرف موانع و مسائل پیش رو برای توسعه آن گام برداشت.

وی توضیح داد: خوشبختانه وزیر توجه ویژه ای به حوزه صنایع دستی دارند و اگر قرار باشد تحولی در این حوزه صورت گیرد، در همین دولت و تیم فعلی مدیریت در وزارتخانه انجام خواهد شد.

منبع: همگردی

به "اکوسیستم صنایع دستی در کشور طراحی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکوسیستم صنایع دستی در کشور طراحی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید