ستاره بی تی اس با سر تراشیده در مقابله با پیونگ یانگ

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، کیم سوک جین، بزرگ ترین عضو گروه محبوب پاپ بی تی اس، به ارتش کره جنوبی پیوسته تا خدمت سربازی را به مدت 18 ماه زیر پرچم کشورش سپری کند.

ستاره بی تی اس با سر تراشیده در مقابله با پیونگ یانگ

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، تصاویر این خواننده 30 ساله که برای رفتن به سربازی مو های خود را تراشیده و کچل نموده است، در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

حدود 300 نفر از نیرو های امنیتی برای ایجاد امنیت در اطراف پادگان محل خدمت جین که در منطقه یونچئون در شمال غرب کره جنوبی واقع است، حضور داشتند و ده ها نفر از هواداران بی تی اس نیز در اطراف این پادگان تجمع کردند تا با جین خداحافظی نمایند.

گروه بی تی اس در ماه اکتبر اعلام نموده بود برای سربازی اجباری نام نویسی خواهند کرد و جین نخستین عضو از این گروه خواهد بود که دوره سربازی را شروع می نماید.

اعضای این گروه قصد دارند که کنسرت ها و پروژه های انفرادی را در پیش بگیرند و در سال 2025 پس از اتمام دوره خدمت هر هفت عضو، به همدیگر ملحق شوند.

جین که در چهارم دسامبر 30ساله شد، خدمت سربازی را بیش از زمان مجاز به تعویق انداخته بود. این خواننده پس از سپری کردن دوره پنج هفتگی آموزشی در پادگانی که در حدود 45 کیلومتری از منطقه غیرنظامی که دو کره را از هم جدا می نماید قرار گرفته است، به یگانی که هنوز تعیین نیست اعزام خواهد شد.

منبع: فرارو

به "ستاره بی تی اس با سر تراشیده در مقابله با پیونگ یانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره بی تی اس با سر تراشیده در مقابله با پیونگ یانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید