طرح کتابخانه گردی در 77 کتابخانه منتخب فارس برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری در فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، در آستانه روز هفدهم اسفندماه و فرارسیدن نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، طرح کتابخانه گردی با دعوت از نهادها، سازمان ها و اقشار مختلف مردم و علاقه مندان کتاب و کتابخوانی در روزهای پانزدهم و شانزدهم اسفندماه در کتابخانه های منتخب سراسر استان برگزار می گردد.

طرح کتابخانه گردی در 77 کتابخانه منتخب فارس برگزار می گردد

تعداد 77 کتابخانه عمومی فارس از جمله کتابخانه های مرکز شهرستان ها و کتابخانه های عمومی دارای خدمات شاخص، در این طرح میزبان مردم و مسئولان هستند. در شهر شیراز نیز کتابخانه های عمومی رئیسی اردکانی، شهید دستغیب، ابوریحان، مولوی و بچه ها شقایق در آیین کتابخانه گردی پذیرای مردم فرهنگ دوست شیرازی خواهند بود.

طبق برنامه ریزی های اجرا شده، اجرای طرح کتابخانه گردی در اسفندماه 1401 که با روز درختکاری نیز همزمان شده است با کاشت نهال در کتابخانه های عمومی استان با همکاری شهرداری ها و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ اجرای طرح عضویت رایگان، برگزاری طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی، اجرا و همخوانی سرود با موضوع کتاب و... بخشی از برنامه های درنظرگرفته شده برای ایام سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "طرح کتابخانه گردی در 77 کتابخانه منتخب فارس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح کتابخانه گردی در 77 کتابخانه منتخب فارس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید