عرضه تسهیلات به اهالی صنعت چاپ از صندوق توسعه ملی

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، خبرنگاران: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عرضه تسهیلاتی به اهالی صنعت چاپ از صندوق توسعه ملی اطلاع داد و گفت: مسائل عدم سرمایه گذاری در این صنعت باید رفع گردد.

عرضه تسهیلات به اهالی صنعت چاپ از صندوق توسعه ملی

به گزارش خبرنگار فرهنگی وبلاگ سفر و گردشگری، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تجلیل از بانوان صنعت چاپ که عصر امروز پنجشنبه 12 اردیبهشت در نمایشگاه کتاب تهران برگزار گردید با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت محمد (ص) بیان کردند که ما حجت خدا بر شما هستیم و فاطمه (س) حجت خدا بر ماست؛ به همین منظور همه ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) برای ما نمونه، الگو و ارزش است.

وی اضافه نمود: ابعاد مختلف وجودی حضرت زهرا(س) برای ما همیشه برای ما به عنوان یک الگو مطرح است و می توان گفت یکی از معلمان مهربان حضرت زهرا (س) بود که با عشق و علاقه به تعلیم و تربیت انسان پرداخت که امیدواریم بیشتر با رفتار و سیره این بزرگوار آشنا شویم و آن را در زندگی خود به کار ببریم.

وزیر ارشاد با اشاره به مقام زن و رسالتی که مادران در خانه ایفاء می نمایند گفت: زنان در قانون گذاری و مدیریت سطح کلان جامعه در حال خدمت گذاری هستند. در صنعت چاپ و نشر نیز تعداد بسیاری از بانوان کوشا و در حال فعالیت هستند و در حقیقت این بانوان یار و یاور کتاب و گسترش آن به شمار می آیند.

وزیر ارشاد به برگزاری نمایشگاه کتاب اشاره نمود و گفت: اگر امروز شاهد حضور بازدیدنمایندگان از نمایشگاه کتاب تهران در خارج و داخل هستیم به این دلیل است که گروه های مختلف دست به دست هم داده اند که این رویداد بزرگ فرهنگی در کشور برپا گردد.

وی به مسائل مالی در سال گذشته اشاره نمود و گفت: سال گذشته سال بسیار دشواری برای همه مردم محسوب می شد به گونه ای که دشمن همه کشورهای اروپایی و حتی منطقه را دعوت به تحریم علیه ایران نموده بود تا ما را در برابر اهدافشان تسلیم کند اما کشور بحران های سخت تری را پیش از این پشت سر گذاشته بود که از آن جمله می توان به دفاع مقدس اشاره نمود بنابراین از تحریم ها نیز با سربلندی خواهیم گذشت.

حسینی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات پیش رو با حضور گسترده مردم برپا خواهد شد تا در عرصه های مختلف اعم از مالی شاهد تحول در کشور باشیم.

وی با اشاره به مسائل صنعت چاپ نیز توضیح داد: عدم سرمایه گذاری از مباحث و مسائل صنعت چاپ به شمار می رود، بنابراین برای برطرف آن قرار بر این شده تا از صندوق توسعه ملی استفاده کنیم و تسهیلاتی را در اختیار اهالی این صنعت قرار دهیم.

در انتها این مراسم از علی نیکوسخن رئیس چاپخانه داران تهران، صاحبی رئیس انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ، سیدجلیل توکلی، مصطفی جمشیدی، جعفر اسدی، لیلا خسته دل، مهدی بقایی، توران سبقتی، ناهید نظری و زینب یزدانی تجلیل شد.

منبع: تسنیم

به "عرضه تسهیلات به اهالی صنعت چاپ از صندوق توسعه ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه تسهیلات به اهالی صنعت چاپ از صندوق توسعه ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید