معرفی هتل های استانبول نزدیک سفارت کانادا

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، اگر برای انجام امور کنسولی قصد سفر به ترکیه و شهر استانبول را دارید، بهتر است اقامت در یکی از برترین هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول را انتخاب کنید.

معرفی هتل های استانبول نزدیک سفارت کانادا

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، در میان گردشگرانی که به شهر استانبول در ترکیه سفر می نمایند، بعضی در پی پیگیری امور مهاجرت خود به کانادا هستند. این افراد برای انجام به موقع کارهایشان، اقامت در هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول را در اولویت قرار می دهند. اگر شما نیز برای انجام امور کنسولی قصد سفر به ترکیه را دارید، بهتر است اقامت در یکی از برترین هتل نزدیک سفارت کانادا در استانبول را انتخاب کنید؛ این کار به شما برای صرفه جویی در زمان و هزینه رفت وآمد و دسترسی آسان به سفارت، یاری می نماید. با توجه به اهمیت این موضوع، در این مطلب به معرفی بعضی از معروف ترین هتل های استانبول نزدیک سفارت کانادا، می پردازیم.

موقعیت مکانی سفارت کانادا در استانبول

برای رزرو هتل های نزدیک به سفارت کانادا در استانبول، ابتدا باید با موقعیت مکانی سفارت این کشور آشنا باشید. برای رفتن به سفارت ترکیه ابتدا بایستی به محله لونت بروید، سپس مسیر خود را به سمت خیابان بویوکدره ادامه دهید و خود را به برج تکفن برسانید. مطمئنا برای پیگیری کارهای مهاجرت خود، استرس زیادی دارید؛ پیشنهاد ما این است که برای کاهش نگرانی خود و دسترسی آسان به سفارت استانبول، در یکی از هتل های نزدیک به این منطقه، اقامت داشته باشید؛ به این شکل می توانید در اسرع وقت به کارهای اداری و انجام امور ضروری بپردازید؛ بعلاوه باید بدانید که سفارت استانبول در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه و در ساعت کاری 8:30 الی 12:30 باز است.

فهرست هتل های استانبول نزدیک سفارت کانادا

اگر قصد مهاجرت دارید، مطمئنا می دانید که برای مراجعه به سفارت کانادا و پیگیری بعضی کارها، بایستی به یکی از کشورهای همسایه بروید. از آنجایی که ترکیه به ایران نزدیک است و سفر به این کشور برای ایرانیان آسان است، بیشتر افراد به سفارت کانادا در شهر استانبول مراجعه می نمایند. برای اقامت در اطراف سفارت، جای نگرانی وجود ندارد؛ چراکه بسیاری از معروف ترین هتل های استانبول با امکانات و خدمات مختلف، در این منطقه قرار دارند؛ ازاین رو می توانید با خیال راحت در یکی از برترین هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول استراحت کنید و در ساعات اداری به پیگیری کارهای تان بپردازید. برای رزرو هتل در این منطقه، بهتر است فهرست زیر را به خاطر بسپارید:

هتل لونت (Levent Hotel)

هتل 3 ستاره لونت (Levent Hotel)، یکی از برترین هتل در استانبول نزدیک سفارت کانادا محسوب می گردد که در محله ای به همین نام واقع شده است. با اقامت در هتل لونت علاوه بر نزدیکی به سفارت کانادا، دسترسی آسانی به وسایل حمل ونقل عمومی دارید. به این شکل، می توانید باقی روز را با گشت وگذار در شهر زیبا و توریستی استانبول سپری کنید. پذیرش در این هتل، به صورت 24 ساعته بوده و پرسنل آن به زبان های روسی و انگلیسی مسلط هستند.

بعضی از مهم ترین امکاناتی که در هتل لونت در اختیار مسافران قرار می گیرد، عبارت است از: اینترنت پرسرعت رایگان، روم سرویس، رستوران، صندوق امانات، لاندری و اتاق چمدان. با توجه به سلیقه و بودجه خود می توانید، یکی از دو نوع اتاق لوکس و استاندارد این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. تمام واحدهای اقامتی هتل لونت، دارای دکوراسیون مجذوب کننده و امکانات و لوازم مدرن، ازجمله مینی بار، دراور، کمد لباس، تلویزیون، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، حوله، حمام اختصاصی هستند.

هتل نوا فلتس (Neva Flats)

یکی دیگر از هتل های 3 ستاره نزدیک به سفارت کانادا که در منطقه تکسیم واقع شده است، هتل نوا فلتس نام دارد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که در چند قدمی آن ایستگاه تاکسی و مترو واقع شده است و رفت وآمد در شهر استانبول را، برای شما آسان و بدون دغدغه می نماید. پذیرش در هتل نوا فلتس به صورت 24 ساعته بوده و پرسنل آن را کادری مجرب و خوش برخورد تشکیل داده است.

اگر قصد دارید در یکی از هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول اقامت داشته باشید، بهتر است هتل نوا فلتس را نیز به خاطر بسپارید چراکه امکانات و خدمات فوق العاده ای ازجمله اینترنت پرسرعت رایگان، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، اتاق چمدان، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ رایگان، خدمات تور، خدمات لاندری، صندوق امانات، خدمات خانه داری، فکس و دستگاه کپی را برای مسافران خود فراهم نموده است. این هتل زیبا، دارای 11 اتاق است که همه آن ها به تمام امکانات مورداحتیاج، اعم از تلویزیون صفحه تخت، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام اختصاصی، سشوار و دستگاه قهوه ساز مجهز هستند.

هتل کارتون (Cartoon Hotel)

هتل 4 ستاره کارتون یکی دیگر از برترین هتل نزدیک سفارت کانادا در استانبول محسوب می گردد که می توانید آن را برای تجربه اقامتی آسوده و دلچسب انتخاب کنید. با اقامت در این هتل، به میدان تکسیم و وسایل حمل ونقل عمومی استانبول دسترسی خواهید داشت. پذیرش در هتل کارتون، 24 ساعته انجام می گیرد و پرسنل مجرب آن، به زبان های روسی و انگلیسی صحبت می نمایند. پس از گذران یک روز پرماجرا و خسته نماینده، می توانید به رستوران هتل بروید و از صرف غذاهای ترکی، محلی و خاورمیانه ای لذت ببرید.

بعلاوه شما می توانید برای صرف قهوه و میان وعده به کافی شاپ هتل کارتون، سری بزنید و از تماشا چشم انداز میدان زیبای تکسیم به وجد بیایید. این هتل زیبای 4 ستاره در منطقه بی اوغلو و در نزدیکی سفارت کانادا در شهر استانبول واقع شده است. در هتل کارتون امکانات رفاهی مختلفی همانند اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام خصوصی، صندوق امانات، اتاق جلسات، خشکشویی و اتوکشی در اختیار مسافران قرار می گیرد.

هتل دورا استانبول (Istanbul Dora Hotel)

از محبوب ترین هتل های 4 ستاره استانبول نزدیک سفارت کانادا که در بین گردشگران بسیار پرطرفدار است، هتل دورا استانبول نام دارد. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان پرتردد استقلال واقع شده است؛ بنابراین برای پیگیری امور مربوط به پاسپورت خود، می توانید در کمترین زمان به سفارت برسید؛ بعلاوه این هتل زیبا و معروف، فاصله کمی با مترو عثمانبی دارد و به همین دلیل، رفت وآمد در شهر را برای مسافران آسان نموده است.

پرسنل آموزش دیده و خوش برخورد هتل دورا استانبول (Istanbul Dora Hotel)، به زبان های آلمانی و انگلیسی مسلط بوده و برای پذیرش 24 ساعته در حال خدمت رسانی به گردشگران این شهر زیبا و توریستی هستند. این هتل، که یکی از موارد برترین هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول است، دارای امکانات و بخش های سرگرمیی و رفاهی مطلوبی است که امکان اقامتی، مفرح و به یادماندنی را برایتان فراهم می نماید، ازجمله این امکانات می توان به مواردی همانند اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، اتاق مخصوص سیگار، رستوران، کافی شاپ، لاندری، مرکز بیزینس، ماساژ، حمام ترکی، سونا، تلویزیون در اتاق، چای ساز در اتاق و مینی بار در اتاق اشاره نمود.

هتل موون پیک (Movenpick Bosphorus Istanbul)

یکی از برترین هتل های استانبول نزدیک سفارت کانادا که در منطقه بشیکتاش واقع شده و اقامتی رویایی را برای شما فراهم می نماید، هتل موون پیک نام دارد. در این هتل زیبا و مجلل، 242 واحد اقامتی متنوع وجود دارد که هرکدام به امکانات رفاهی منحصربه فردی مجهز هستند. جالب است بدانید که افراد محلی و بعضی از گردشگران این هتل را، با نام های دیگری مانند هتل پلازا یا هتل مرکور نیز می شناسند.

وجود تنوع در اتاق های هتل موون پیک دست شما را برای انتخاب برترین گزینه با توجه به بودجه و سلیقه تان باز گذاشته است. با اقامت در این هتل شیک علاوه بر دسترسی آسان به سفارت برای انجام کارهای مربوط به ویزا، می توانید از این امکانات و بخش های رفاهی و سرگرمیی هتل مانند اینترنت پر سرعت رایگان، صندوق امانات، مینی بار، جکوزی، لاندری، استخر، سالن بدنسازی، اتاق چمدان، رستوران، کافی شاپ و سالن جلسات نیز استفاده کنید.

هتل گرند جواهر؛ برترین انتخاب از میان فهرست هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول

هتل 5 ستاره گرند جواهر (Grand Cevahir Hotel Convention Center)، از هتل های مدرن و شیک در استانبول است که در میدان تکسیم واقع شده است. این هتل به عنوان یکی از برترین و معروف ترین هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول، محسوب می گردد و می توانید بعد از یک روز خسته نماینده و پرتلاش، در آن به سرگرمی و استراحت بپردازید. دسترسی راحت به منطقه ها مختلف شهر، وسایل حمل و نقل عمومی و جاذبه های تماشای استانبول از مزیت های اصلی هتل گرند جواهر است که گشت وگذار در شهر را برای شما آسان می نماید.

تمام پرسنل این هتل به زبان های ترکی، انگلیسی و آلمانی مسلط هستند و به صورت 24 ساعته از گردشگران پذیرایی می نمایند. برای انتخاب برترین اتاق در این هتل، گزینه های زیادی پیش روی شما واقع شده است که می توانید با آنالیز امکانات و تجهیزات هر کدام از آن ها، اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنید. در اتاق ها و بخش های مختلف هتل 5 ستاره گرند جواهر این امکانات و خدماتی نظیر دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، خدمات لاندری، صرافی، رستوران های مجلل، کافی شاپ، فکس، فتوکپی، اتاق جلسات، صندوق امانات، کاناپه تخت شو، مینی بار و حمام مجهز به سشوار به مسافران ارائه می گردد.

رزرو هتل در استانبول

حالا که با نزدیک ترین هتل ها به سفارت کانادا در استانبول، آشنا شدید، بهتر است برای رزرو آن ها اقدام کنید. در صورتی که قصد دارید به سفارت کانادا در استانبول بروید و امور مربوط به ویزا و مهاجرت خود را پیگیری کنید، بهتر است پیش از هر اقدامی به فکر اقامتی آسان و راحت، در طول سفر خود باشید؛ زیرا بعد از یک روز خسته نماینده و پرکار به استراحت در اتاقی مجهز، زیبا و آرامش بخش احتیاج خواهید داشت. برای انتخاب هتل های استانبول که در نزدیکی سفارت کانادا هستند، بهتر است به سایت های معروف در این زمینه مراجعه نموده و با آنالیز امکانات، قیمت و موقعیت مکانی هر کدام از آن ها، برترین گزینه را به صورت آنلاین رزرو کنید.

اگر هنگام رزرو هتل های استانبول در پی برترین و شیک ترین هتل هستید، باید به سراغ هتل های 5 ستاره بروید. این هتل ها براساس جدیدترین و مدرن ترین استانداردها و معیارهای صنعت هتلداری جهان در فضایی لوکس برترین و بی نظیرترین امکانات و خدمات را ارائه داده و اقامتی به یادماندنی را فراهم می نمایند. قیمت هتل پنج ستاره به عنوان هتل های لوکس استانبول بالاتر از سایر هتل ها می باشد و رزرو این هتل برای افرادی مناسب است که در سفر به ترکیه از نظر مالی هیچگونه محدودیتی ندارند.

اقامت 24؛ برترین سامانه برای رزرواسیون هتل

رزرو هتل یکی از مهم ترین مراحل در برنامه ریزی سفر است. انتخاب هتل مناسب می تواند اقامت شما در مقصد را لذت بخش تر کند و از هزینه های اضافی در محل مقصد جلوگیری نماید. هنگام رزرو هتل، عواملی مانند قیمت، موقعیت مکانی، امکانات هتل و نظرات مسافران قبلی باید مورد آنالیز قرار گیرند. هتل آپارتمان ها نیز گزینه ای ارزان هستند و امکانات بیشتری را برای مسافران فراهم می نمایند. با توجه به این نکات، هتلی را که با بودجه و احتیاجهای شما مناسب است رزرو کنید و سفری خاطره انگیز را تجربه نمایید.

همان طور که اشاره شد برای رزرو هتل و تجربه سفری خاطره انگیز و به یادماندنی باید به سایت های معتبر و باسابقه در زمینه معرفی هتل ها مراجعه کنید. اقامت 24 یک سامانه مرجع و مطمئن برای ررزو هتل محسوب می گردد که برترین شرایط را به منظور آنالیز و مقایسه امکانات هتل های مختلف و بعلاوه رزرو آنلاین راحت و بدون دغدغه را برای گردشگران فراهم نموده است.

سخن پایانی

بسیاری از افرادی که برای پیگیری امور ویزا و مهاجرت کانادا، به استانبول سفر می نمایند، اقامت در هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول را در اولویت قرار می دهند. برای دسترسی آسان به سفارت کانادا و انجام کارهای مربوطه در اسرع وقت، برترین تصمیم این است که در پی برترین هتل نزدیک سفارت کانادا در استانبول باشید. از آنجایی که استقبال ایرانیان برای مهاجرت به کانادا و انجام امور مربوطه به وسیله سفارت این کشور در ترکیه روزافزون است، در این مطلب به معرفی هتل های استانبول نزدیک سفارت کانادا پرداختیم.

منبع: دنیای سفر

به "معرفی هتل های استانبول نزدیک سفارت کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل های استانبول نزدیک سفارت کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید