نحوه رفع کردن خراش روی ظروف شیشه ای

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، اگر ظرف شیشه ای در منزل دارید که روی آن خراش افتاده است، با استفاده از روش های زیر می توانید خراش ها را رفع کنید. با روش های زیر خراش های سطحی قابل رفع شدن هستند، برای از بین بردن خراش های عمقی باید یک متخصص مشورت کنید.

نحوه رفع کردن خراش روی ظروف شیشه ای

اگر خراش خیلی کوچکی روی وسایل و ظروف شیشه ای شما افتاده است، احتمالاً با استفاده از یکی از روش های زیر می توانید آنها را رفع کنید، اما توجه داشته باشید که تضمینی برای اینکه با این روش ها پاک شوند وجود ندارد.

1- خمیر دندان را امتحان کنید. با خمیر دندان می توانید خراش های کوچک و سطحی را رفع کنید، اما برای زدودن خراش هایی که عمقی و در معرض دید هستند حساب نکنید. ابتدا اندازه کمی از خمیر دندان را روی یک پارچه نرم بمالید. استفاده از خمیردندان هایی که خاصیت سفیدکنندگی دارند باعث می گردد نتیجه بهتری به دست آورید.

خمیردندان را روی خراش بمالید. در صورت لزوم این کار را تکرار کنید. خمیردندان را با یک دستمال تمیز و خیس پاک کنید و آنالیز کنید که آیا خراش رفع شده است یا خیر.

2- از محلول آمونیاک بهره ببرید. نیم لیتر آب را با 15 سی سی آمونیاک مخلوط کنید. یک دستمال نرم را در محلول فرو برده و آن را مرطوب کنید. پارچه را به صورت دورانی روی محل خراش بمالید و خشک کنید. در صورت لزوم این کار را تکرار کنید تا خراش محو گردد.

منبع: فوت و فن

به "نحوه رفع کردن خراش روی ظروف شیشه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه رفع کردن خراش روی ظروف شیشه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید