چرا برنامه زنده شیوه از آنتن صداوسیما حذف شد؟

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، اطلاعات آنلاین نوشت: مناظره درباره تنظیم گری در فضای مجازی موضوع برنامه دیشب شیوه بود که پخش نشد.

چرا برنامه زنده شیوه از آنتن صداوسیما حذف شد؟

برنامه شنبه شب شیوه به دلیل نیامدن مهمان دولتی برنامه از کنتاکتور پخش، شبکه چهار سیما حذف شد.

محمد کشوری، کارشناس فناوری اطلاعات و فعال فضای مجازی با انتشار توئیتی درباره پخش نشدن برنامه شب گذشته شیوه نوشت: بنا بود در برنامه شیوه درباره فضای مجازی گفتگو کنیم که با لغو حضور مهمان محترم مقابل و عدم قبول دعوت از طریق گزینه های جایگزین، برنامه لغو شد. حسب صحبتم با مدیر مربوط، معضل اساسی برنامه در هر موضوع آنست که فعالان فکری و سیاسی به سختی قبول حضور و گفتگو می کنند!

این برنامه قرار بود درباره تنظیم گری فضای مجازی باشد که مهمان روبروی کشوری، کننده مرکز ملی فضای مجازی بود و علیرغم هماهنگی ها، حضور خود در برنامه را لغو کرده است.

محمد کشوری، منتقد سرسخت تنظیم گری صداوسیما در موضوع صوت و تصویر فراگیر است و برخی کاربران توییتر معتقدند لغو برنامه دیشب با هماهنگی مدیران اجرا شده است.

کشوری در توئیتی دیگر البته نوشت: یک توضیح هم بدهم که با آقای وکیلیان قبلاً هم گفتگو کرده ام و عدم حضور ایشان به یک روال اداری بر می گشت، اما پنج جایگزین دیگر هیچکدام نپذیرفتند. مساله فرد خاصی نیست، همان است که مدیر گروه اندیشه شبکه 4 هم می گفت معضلی فراگیر است که خیلی افراد صاحب فکر حاضر به حضور (در تلویزیون) و گفتگو نیستند.

منبع: فرارو

به "چرا برنامه زنده شیوه از آنتن صداوسیما حذف شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا برنامه زنده شیوه از آنتن صداوسیما حذف شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید