کدام جاذبه های تاریخی در رم باید دیده شوند؟

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، سفر به رم با خرید بلیط هواپیمای ارزان و رزرو هتل با تنوعی گسترده در شهر رم

بیشتر معروفیت رم به خاطر بودن پایتخت با نفوذترین امپراطوری تاریخ است . رم، پایتخت ایتالیا احتمالاً بیشترین تراکم آثار تاریخی مربوط به دوره قرون وسطی را در روی کره زمین دارد . رومی ها امپراطوری خود را بر پایه 2 نظریه بنا کردند : اکتشاف ایده ها و اختراعات یونان باستان و گسترش و شکوفایی هرچه سریع تر این امپراطوری با توجه به ساختن زیرساخت های جدید .

کدام جاذبه های تاریخی در رم باید دیده شوند؟

درباره حکمرانی رم باستان بیاموزید و کشف کنید که چه اتفاقاتی در حین زوال دراماتیک این سلسله اتفاق افتاده است و چگونه این شهر جاودان ، خود را در زمان دوره انقلاب یا رنسانس ایتالیا بازسازی نموده است . در اوایل بعد از ظهر به یک رستوران معتبر رومی بروید و به آرامی از شام ایتالیایی خود لذت ببرید . هیچ چیزی انرزی بخش تر از یک بروسکتا لذیذ به عنوان پیش غذا به همراه یک بشقاب خوش طعم کربونارا و یک چیز کیک مخصوص به عنوان یک دسر خوشمزه نیست .

کلسئوم و مشهورترین بنای رومی

هیچ وقت نمی توانید بدون دیدن کلسئوم واقعا ادعا کنید که به رم رفته اید . کلسئوم مشهورترین بنای رومی با بیش از 1.900 سال قدمت است که به عنوان تئاتر Flavius هم شناخته می گردد . بعد از سقوط رم این بنا متروکه می گردد و به عنوان یک انبار قرون وسطایی مورد استفاده قرار می گیرد . خوشبختانه نزدیک به 40 درصد از آمفی تئاتر اصلی هنوز پابرجاست و هنگامی که از شمال غربی به آن نگاه می کنید هنوز هم مثل یک ساختمان کامل دیده می گردد .

مقر واتیکان در رم

واتیکان مقر کلیسای کاتولیک روم و میدان فوق العاده سن پیتر محسوب می گردد . آن همچنین خانه بزرگترین کلیسای جهان ، کلیسای سن پیترو ، یکی از بزرگترین موزه های جهان ، موزه واتیکان و کلیسای سیستین است. کلیسایی که دارای زیباترین سقف ساخته شده توسط بشر می باشد و توسط هنرمند نابغه ، میکل آنژ نقاشی شده است .

فواره های تروی

فواره های تروی در قرن 18 میلادی و در کنار قنات Acqua Virgo به عنوان جایگزین یک فواره قدیمی تر و بسیار کوچکتر که در قرن 15 ساخته شده بود ، بنا شد. این فواره غالبا با سنگ هایی که از Tivoli ، محلی در 35 کیلومتری آنجا ، آورده شده بود، ساخته شده و مشرف به چندین مجسمه با شکوه از Fillippo della Valle و Pietro Bracci است.

پله های اسپانیایی

در بالای این پله ها شما می توانید از یکی از مطلوب ترین مناظر شهر جاودان (رم) لذت ببرید . این پله ها در اوایل قرن 18 میلادی ساخته شده اند و به میدان اسپانیا و کلیسای Trinita dei Monti متصل می گردد . این مکان از گذشته محل محبوبی برای گرد همایی های مختلف مردم ایتالیا و همچنین گردشگران محسوب می گردد .

دیگر نقاط جذاب رم

بازدید از ستون های هرمی شکل مصری در میدان Navona ، یکی از بزرگترین میدان های رم ، یا کاوش دادگاه باستانی و میخکوب شدن در خرابه های آن می تواند جذابیت های دیگر رم باشند . شما همچنین باید از کاخ قرن شانزدهمی Quirinal ، یکی از بزرگترین کاخ های جهان ، و بنای بادبود زیبا و خیره کننده Altara della Patria ، یکی از بزرگترین بناهای تاریخی رم ، دیدن کنید .

منبع: الی گشت

به "کدام جاذبه های تاریخی در رم باید دیده شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام جاذبه های تاریخی در رم باید دیده شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید