گل محمدی: رفیعی باید سختی بکشد تا به روزهای اوج برگردد، هیچ کس در باشگاه ما احساس ریاست نمی کند

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی مشهد می گوید سروش رفیعی، بازیکن تازه وارد این تیم برای بازگشت به روزهای اوج، باید سختی بکشد.

گل محمدی: رفیعی باید سختی بکشد تا به روزهای اوج برگردد، هیچ کس در باشگاه ما احساس ریاست نمی کند

یحیی گل محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سفر و گردشگری، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال شهر خودرو در فصل نقل وانتقالات و اینکه چقدر از روند جذب بازیکن رضایت دارد، گفت: شرایط ما با چند تیم که به دنبال قهرمانی هستند و به همین دلیل هزینه نموده اند، متفاوت است و کوشش کردیم براساس احتیاجهای فنی تیم بازیکن جذب کنیم. پس از خاتمه لیگ برتر، چند بازیکن را از دست دادیم و خوشبختانه نفراتی به تیم اضافه شدند که کیفیت خوبی دارند و می توانند به تیم یاری نمایند. امیدوارم همه بازیکنان هر چه زودتر با تیم هماهنگ شوند و از لحاظ بدنی هم به شرایط ایده آل برسند.

می توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این احتمال وجود دارد که بازیکن جدیدی به پدیده اضافه گردد، توضیح داد: لیست ما برای جذب بازیکن ایرانی پر شده است، اما می توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم. اگر بازیکنی پیدا کردیم که از لحاظ فنی در پُستی که می خواهیم به دردمان بخورد، در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

رفیعی برای بازگشت به روزهای اوج باید سختی بکشد

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با اشاره به جذب سروش رفیعی و با بیان اینکه هر مربی آرزو دارد بازیکنی مثل رفیعی را در اختیار داشته باشد، اظهار داشت: رفیعی بازیکن باکیفیتی است و می تواند از لحاظ فنی و شخصیتی به تیم ما یاری کند. اگر سروش می خواهد به روزهای اوج برگردد، باید سختی بکشد و خودش را به شرایط ایده آل برساند. اینکه رفیعی با چه انگیزه ای تمرین کند به خودش بستگی دارد، اما او باید کوشش کند تا در بالاترین سطح فوتبال ایران قرار بگیرد. امیدوارم رفیعی با توجه به توانایی هایی که دارد، به ما یاری کند.

شرایط زمین تمرین ما خوب نیست، شهرداری قول داده زمین جدیدی مهیا کند

گل محمدی درباره چالش های تیم شهر خودرو برای زمین تمرین به وبلاگ سفر و گردشگری گفت: قرار است شهرداری مشهد یک زمین تمرین را برای ما مهیا کند و قول داده اند که این کار انجام گردد. اگر همین الان هم کار شروع گردد، چند ماه زمان احتیاج است تا این زمین آماده گردد. متأسفانه شرایط زمین تمرین ما در منزل آباد خوب نیست و با رسیدن فصل سرما، شرایط خیلی بدتر می گردد. این احتمال هم وجود دارد که ما زمین تمرین دیگری را هم در نظر بگیریم تا کیفیت زمین منزل آباد خراب نگردد.

دوست ندارم بابت قهرمانی روی بازیکنانم فشار ایجاد گردد

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باید در این فصل از شهر خودرو توقع قهرمانی داشته باشیم یا خیر، گفت: از هر تیمی باید بر اساس امکاناتش توقع داشته باشیم. ما هزینه آنچنانی نکردیم، اما تمام هدف مان این است که بهترین نتایج را بگیریم و دل طرفداران را با ارائه بازی های تماشاگرپسند شاد کنیم. انتظارات از تیم ما نباید غیرمنطقی باشد و من دوست ندارم بابت قهرمانی روی بازیکنانم فشار روانی ایجاد گردد. امیدوارم مسئولان هم به باشگاه و حمیداوی (مالک باشگاه شهر خودرو) یاری نمایند تا تیم ما بتواند با شرایط خوبی در هر سه جام بجنگد.

کسی در شهر خودرو احساس ریاست نمی کند

سرمربی شهر خودرو در خصوص انتخاب کاپیتان اول تیمش توضیح داد: کاپیتان اول تیم ما اکبر صادقی است، اما در تیم ما این چیزها اصلاً مهم نیست و هیچ کس در شهر خودرو احساس ریاست نمی کند. بچه های ما همدل هستند و همه برای موفقیت تیم کوشش می نمایند.

استقلال و پرسپولیس قطعاً کار سختی در پیش دارند

گل محمدی درباره ارزیابی خود از شرایط تیم های پرسپولیس و استقلال با مربیان جدید اظهار داشت: با توجه به انتظاراتی که طرفداران پرسپولیس و استقلال دارند، قطعاً این دو تیم کار سختی در پیش خواهند داشت. مربیان این دو تیم هم احتیاج به زمان دارند تا با شرایط فوتبال ایران آشنا شده و تفکرات خود را در استقلال و پرسپولیس جا بیندازند. حضور آنها باعث جذاب تر شدن لیگ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گل محمدی: رفیعی باید سختی بکشد تا به روزهای اوج برگردد، هیچ کس در باشگاه ما احساس ریاست نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: رفیعی باید سختی بکشد تا به روزهای اوج برگردد، هیچ کس در باشگاه ما احساس ریاست نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید