یک پرسپولیسی بعد از فسخ در راه یونان ، قلبم شکست و از شما نمی گذرم!

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، هافبک سابق پرسپولیس می گوید: برای من بسیار تاسف آور بود که دروغهای زیادی در چند وقت اخیر علیه من منتشر شد.

یک پرسپولیسی بعد از فسخ در راه یونان ، قلبم شکست و از شما نمی گذرم!

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری علی شجاعی هافبک سابق پرسپولیس که با این تیم قهرمانی لیگ برتر را تجربه نموده و گل صعود به فینال آسیا را زده بود، بعد از ترک اردوی تراکتور بخشی از ماجراهای 72 ساعت حضور در این تیم را توضیح می دهد.

* علاقه قلبی ام ادامه کار با نساجی بود

از همینجا از آقای مهدی رحمتی تشکر می کنم که به من لطف داشتند؛ یک بار از طرف باشگاه اعلام شد که برای مذاکره و تمدید بروم و یک بار هم بعد از آن دو روز مستقیما با هم در تماس بودیم و ارتباط داشتیم و مصاحبه کردیم. واقعا از ته دل دوست داشتم در نساجی باشم و با آقای مهدی رحمتی کار کنم اما به خاطر اتفاقاتی که پارسال در آن تیم برایم رخ داد و بسیار اذیت شدم و مورد توهین قرار گرفتم، تصمیم به جدایی گرفتم، وگرنه علاقه قلبی خودم این بود که در این تیم ادامه بدهم و با آقای رحمتی کار کنم. با وجود پیشنهادی که برای تمدید به من دادند، نظرم منفی بود و به خاطر این اتفاقاتی که سال قبل رخ داد، از این تیم جدا شوم.

* گفتند آقای خمس تو را برای دفاع چپ می خواهد

پیشنهادات خیلی خوبی به دست من رسید و مورد ارزیابی قرارشان دادم. حتی از خارج از کشور پیشنهاد داشتم و دو پیشنهاد جدی هم از کشور کرواسی و یونان داشتم که یک باره با من از طرف باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند آقای خمس احتیاج به دفاع چپ دارد و در آن پست احساس کمبود می نماید و فیلم شما را مورد آنالیز قرار دادند و پسندیدند؛ برای عقد قرارداد به باشگاه بیایید. وقتی پیشنهاد تراکتور به دست من رسید، از لحاظ کیفیتی و تیمی احساس کردم تراکتور گزینه بهتری نسبت به سایر پیشنهاداتم است.

فکر می کردم تراکتور مدعی قهرمانی می گردد

از طرفی تراکتور هم سال جاری در حال بستن تیم خوبی بود و فکر می کردم سال جاری سال خوبی خواهد شد. وقتی این پیشنهاد به دستم رسید، بلافاصله روز بعد پای مذاکره نشستیم و پس فردا عقد قرارداد شد. عقل سالم من می گفت تیمی را که سال جاری می تواند مدعی قهرمانی باشد، به پیشنهاداتی که در اروپا داشتم ترجیح بدهم و این باعث شد زمانی که با من تماس گرفتند، وارد مذاکره شوم و دو روز بعد به توافق برسیم و امضا کنیم. بعد از آن داستان من آغاز شد.

خسته راه بودم اما برای تراکتور بازی کردم

فصل که تمام شد، من 15-20 روز استراحت داشتم و از لحاظ بدنی پایین بودم و فکر می کنم خود تراکتور هم از پنجم کارش را آغاز نموده بودم و من قرار بود از هجدهم به اردوی ترکیه اضافه گردد. حرف های زیادی برای گفتن هست و جالب است بدانید که من حدودا هجدهم- نوزدهم به ترکیه رسیدم و بیستم در بازی یک محبت آمیز مورد استفاده قرار گرفتم. در واقع با وجود شرایطی که من از نظر بدنی داشتم و از طرفی خستگی راه، من را در ترکیب قرار دادند و بازی کردم و و حتی نگذاشتند دو جلسه با بدنساز تیم تمرین کنم و بالا بیایم و چنین شرایطی را برایم ایجاد کردند.

* در بازی محبت آمیز وینگر بازی کردم

یکی دو روز بعد از آن بازی، با وجود اینکه صحبت نموده بودند که به عنوان دفاع چپ جذب شوم در بازی محبت آمیز به عنوان وینگر بازی کردم و حتی به گوشم رسید که خود آقای خمس پست من را نمی دانسته که دفاع چپ هستم و فکر می کردند فقط می توانم وینگر بازی کنم و حتی به خود آقای خمس اطلاعات صد درصدی نداده بودند که این بازیکن دفاع چپ است. این اتفاقات باعث سردرگمی و تعجب بسیار من شد که چطور می گردد به من اعلام می نمایند مربی بازی های تو را دیده و برای پست دفاع چپ تو را می خواهد اما در بازی محبت آمیز در پست وینگر به من بازی می دهد.

* تا چند روز بعد تصمیم می گیرم

من فسخ قراردادم را از تراکتور گرفتم و دیگر قراردادی با این باشگاه ندارم. من پیشنهاد یونان را همچنان دارم و در حال آنالیز هستم و چند پیشنهاد هم از ایران دارم و در حال ارزیابی هستم تا ببینم این بار چه تصمیمی خواهم گرفت که دیگر اشتباه نکنم و از شرایط سختی که الان دارم، بیرون بیایم.

* متاسفم که در موردم دروغ نوشتند

برای من بسیار تاسف آور بود که در این بین دروغهای زیادی هم علیه من منتشر شد. در حالی که همواره بازیکنی بی حاشیه بودم، سعی کردم به رسانه ها احترام بگذارم، با طرفداران تیمهای رقیب هم محترمانه برخورد کنم اما متاسفانه حجم دروغهایی که درباره ام نوشتند بسیار زیاد بود و فقط این را می گویم که واقعا قلبم شکست و از آنها نمی گذرم.

منبع: همشهری آنلاین

به "یک پرسپولیسی بعد از فسخ در راه یونان ، قلبم شکست و از شما نمی گذرم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پرسپولیسی بعد از فسخ در راه یونان ، قلبم شکست و از شما نمی گذرم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید