21 مدل شینیون موی بلند مجذوب کننده و ساده مناسب همه خانم ها

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، برای داشتن یک مدل شینیون موی بلند مجذوب کننده، انتخاب های زیادی وجود دارد. چیزی که شما احتیاج دارید، یک مدل موی برازنده است که با موقعیت و نوع لباس شما، مطابقت داشته باشد. در این مقاله، مجموعه ای مجذوب کننده و ترند از انواع مدل شینیون موی بلند نو، برای شما جمع آوری شده است.

21 مدل شینیون موی بلند مجذوب کننده و ساده مناسب همه خانم ها

بعلاوه در بخش آخر مطلب، نکات مهم برای داشتن یک شینیون مرتب و ماندگار را بیان می کنیم تا مسئله ای برای حفظ ظاهر اولیه شینیون در ساعت های طولانی، نداشته باشید. از شما دعوت می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مدل شینیون موی بلند بسته

مدل موی بلند بسته، یکی از پرهوادارترین نوع شینیون، برای خانم ها است. این نوع مدل موها، زیبایی و مجذوب کنندهیت خاصی به موهای بلند می بخشد. شینیون بسته بعلاوه برای انواع مراسم و موقعیت ها مناسب است. در انتخاب مدل شینیون موی بلند بسته، باید به عوامل مختلفی مانند فرم صورت، نوع لباس و سلیقه شخصی خود توجه کنید.

برای مثال، اگر صورت شما گرد است، برترین مدل مو برای فرم صورت شما شینیون هایی است که موها را از اطراف چهره دور می نمایند. بعلاوه، اگر لباس شما ساده است، می توانید از شینیون های شلوغ بهره ببرید. در ادامه چند مدل از انواع شینیون بسته برای موهای بلند را معرفی می کنیم.

مدل موی نامرتب بسته

شینیون نامرتب، از اواسط دهه 2000 مد است و به نظر نمی رسد به این زودی ها از بین برود. این شینیون بسته برای موهای بلند، یک مدل موی زنانه و دخترانه ترند برای افرادی است که می خواهند در عین سادگی و طبیعی بودن، ظاهر ظریف و زیبایی داشته باشند. شینیون های نامرتب، یک مدل موی آسان برای موهای بلند دخترانه، هستند.

شینیون گوجه ای در بالای سر

شینیون موهای جمع شده در بالای سر، یک انتخاب عالی و راحت، برای بیشتر موقعیت ها به شمار می رود و مخصوصاً برای موهای نازک خوب است؛ شما می توانید با پف دادن ریشه ها، حجم بیشتری برای گوجه ای های درست شده، به دست آورید.

شینیون موی بلند با تل یا هدبند

اگر هنگام انتخاب شینیون بسته برای موهای بلند، از مدل های تکراری و یکنواخت خسته شده بودید، با خرید اکسسوری موی زنانه مانند یک هدبند یا تل زیبا، ظاهر خود را متفاوت و خاص کنید. این اکسسوری، بین موهای شما می درخشد و حالتی مجذوب کننده به استایل موهای شما می بخشد.

مدل موی خرگوشی جمع شده

مدل موی خرگوشی جمع شده برای موهای بلند، یک گزینه شیک و زیبا، هم برای مراسم عروسی و هم به عنوان یک مدل مجذوب کننده برای خود عروس، به شمار می رود. برای ایجاد زیبایی بیشتر مدل مو، می توانید اکسسوری های رنگارنگ یا براق را به آن اضافه کنید.

مدل شینیون موی بلند دخترانه دم اسبی

این مدل موی بسته برای موهای بلند، بسیار شیک است و برای بیشتر موقعیت هایی مثل یک مهمانی سرگرم نماینده با دوستان یا حتی یک مراسم تولد زیبا به نظر می رسد. قسمت جلوی مو شما کاملا صاف است و از پشت یک دم اسبی مجذوب کننده خواهید داشت. این شینیون ساده ، فقط با داشتن یک کش مو یا اسکرانچی هم درست می گردد؛ البته برای درست کردن دم اسبی این نوع شینیون، می توانید موهای خود را صاف یا موج دار بگذارید. هر دو نوع زیبا و تاثیرگذار است.

شینیون موی جمع شده ساده پشت سر

بسیاری از روش ها برای موهای بلند، شامل شینیون جمع شده ساده در پشت می شوند؛ شما می توانید در عین سادگی و راحتی با چندین بار پیچاندن و جمع کردن مرتب مو در پشت سر، به ظاهر شیک و آراسته ای برسید.

مدل موی ویو انگشتی برای موهای بلند

اگر می خواهید یک شینیون تازه و متفاوت را امتحان کنید، سراغ مدل موی ویو انگشتی بروید. این مدل مو، یک شینیون هالیوودی زیبا برای رسیدن به ظاهری خاص و منحصربه فرد است. شینیون ویو برای موهای بلند بسیار مناسب و مجذوب کننده است.

شینیون بافت هاله ای و پیچیده شده دور سر

یک بافت درشت که دور سر جمع شده و کمی حالت به هم ریخته اما زیبایی دارد. این مدل برای افرادی که موهای ضخیم و پرپشتی دارند، گزینه مناسبی است. اگر از موهای بافته شده اطراف سر خود لذت می برید، با این شینیون، به راحتی برای یک مهمانی یا رویداد مهم آماده شوید. این مدل در عین سادگی، زیبایی و ظرافت خاصی دارد.

بافت قیطانی با کمی تزیین مینیمال

بافت قیطانی تزیین شده، یک انتخاب شگفت انگیز به ویژه برای مناسبت های خاص است. برای درست کردن این مدل شینیون، موهای خود را، شل ببافید و با روبان یا گل آن را تزیین کنید. ربان ها از ترندهای اصلی سال جاری برای داشتن ظاهری متفاوت و مجذوب کننده هستند.

مدل موی دم اسبی بافته شده

دم اسبی، یکی از محبوب ترین و رایج ترین مدل موهای انتخابی، برای خانم های مو بلند است. این شینیون به شما یاری می نماید، موهای مرتب و زیبایی داشته باشید. بنابراین این مدل مو، برای تغییر ظاهر روزمره خود به چهره ای متفاوت، انتخاب خوبی محسوب می گردد که اعتمادبه نفس شما را بالا می برد.

مدل شینیون موی بلند نیمه باز

اگر یک مدل شینیون موی بلند دخترانه خاص، در نظر دارید، سراغ مدل موهای نیمه باز بروید. در این سبک شینیون، قسمت بالایی موها جمع می شوند و قسمت پایینی موها به صورت باز و آزاد روی شانه ها قرار می گیرند. این مدل مو، تعادل خوبی بین موهای بسته و باز ایجاد می نماید و برای انواع مختلف فرم صورت مناسب است. در بخش زیر، چند مورد از مدل های تازه شینیون موی بلند نیمه باز را برای شما جمع آوری نموده ایم.

مدل شینیون موی بلند دخترانه باز و بسته

مدل مویی که نصف بالا جمع می گردد و نصف دیگر آن در پایین سر آویزان است، در اوایل دهه 2000، وارد صنعت زیبایی شده است. این نوع شینیون، یک انتخاب عالی و سریع برای دخترانی است که موهای بلندی دارند و می خواهند زیبا و جسور به نظر برسند. در این مدل، شما طبق سلیقه خود با انواع موی موج دار، صاف و فر می توانید، شینیون های مجذوب کنندهی درست کنید.

مدل موی مجعد بلند نیمه باز پفی

این شینیون زیبا، به خصوص برای مراسم های عروسی، انتخاب خوبی به شمار می رود. برای به دست آوردن یک نتیجه خیره نماینده، باید موهای بلند خود را به خوبی حجم دهید. اگر موهای شما، به میزان کافی ضخیم باشد، این مدل راحت تر درست می گردد.

شینیون بافت به همراه پونی تیل مواج

شاید این مدل مو برای موهای بلند کمی سخت به نظر برسد اما انجام آن خیلی هم سخت نیست. این شینیون مخصوص مهمانی و مراسم های عروسی است. اگر خواستید، می توانید با کمی اکسسوری اضافه، ظاهری چشمگیر به آن ببخشید اما در حالت معمولی هم به میزان کافی، جلوه ای زیبا خواهد داشت. بافت مجذوب کننده با پونی تیل مواج، توجه همه را به خود جلب می نماید.

شینیون موی بلند نیمه باز با روسری

از تازهترین ترندها بهره ببرید و با یک روسری ابریشمی شیک، موهای خود را ببندید. این ایده باعث می گردد در عین سادگی استایل زیبایی برای موهای خود بسازید و متفاوت جلوه کنید.

مدل موی تاج پیچ دار

یکی از زیباترین مدل های مو برای موهای بلند، مدل موی تاج پیچ دار است. در این نوع شینیون، به جای یک بافت سفت و پیچیده، یک بافت شل و ظریف، دور سر می پیچد. شما می توانید به سادگی موهای خود را باز و آزاد بگذارید تا زیبایی بافت و میزان موها را به رخ بکشید.

شینیون نیمه باز بافت بوهو

اگر هوادار استایل بوهو هستید، این مدل مو برای موهای بلند شما مناسب است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند دسته از موهای خود را جدا کنید و به صورت تیغ ماهی، ببافید. برای تکمیل استایل بوهمی خود، با اکسسوری دلخواه روی آن را تزیین کنید.

شینیون مدل باز و بسته با گیره بزرگ

یکی از راه های ایجاد تنوع در مدل موهای بلند، استفاده از گیره های بزرگ است. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که از یک شامپو و نرم نماینده خوب بهره ببرید، موهای خود را باز بگذارید و کمی از آن را با یک گیره بزرگ جمع کنید.

مدل شینیون موی بلند باز

یک مدل موی مناسب می تواند کل ظاهر شما را تغییر دهد، بنابراین باید انتخاب درستی داشته باشید. مدل شینیون موی بلند باز، ساده ترین و راحت ترین انتخاب برای خانم ها است. این مدل بیشتر برای استایل مینیمال کاربرد دارد اما اگر یک لباس با طراحی شلوغ دارید، مدل موی باز ساده، انتخاب خوبی است تا توجه ها را به خود جلب کنید. در ادامه چند مورد مدل شینیون موی بلند باز را برای شما آورده ایم.

مدل شینیون موی بلند ساده

مدل موی صاف ساده، یکی از مجذوب کننده ترین و راحت ترین شینیون ها، برای موهای بلند است. این شینیون، یک گزینه ایده آل برای خانم هایی است که دوست دارند ظاهری شیک و مرتب داشته باشند. اگرچه مدل های موی زیادی وجود دارد که می توانید با موهای بلند امتحان کنید، اما گاهی یک مدل موی ساده و آزاد در زیبایی ظاهر شما معجزه می نماید.

مدل مو چتری پرده ای

مدل موی چتری پرده ای، برای خانم های مو بلند، یک مدل راحت است که احتیاج به نگهداری چندانی ندارد. برای داشتن این مدل مو، ضروری است آرایشگر به درستی موها را کوتاه نموده باشد. شما می توانید این نوع مدل موی باز را برای مراسم های ساده و صمیمانه به راحتی درست کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که موهای خود را شامپو نموده و با سشوار خشک کنید تا به درستی روی پیشانی قرار گیرند. از کمی اسپری حالت دهنده برای فیکس کردن مو بهره ببرید.

مدل موی ویو ساحلی

مدل موی ویو ساحلی، یک مدل موی عالی برای رسیدن به ظاهری بی دغدغه است که به سرعت درست می گردد. شما می توانید متناسب با فرم صورت خود به موها را بیشتر یا کمتر حالت مجعد بدهید.

مدل شینیون موی بلند فر

مدل موی فر ساده و باز یک استایل متفاوت برای شما می سازد. البته نگهداری این نوع شینیون کمی سخت است و باید با استفاده از اسپری های فیکس نماینده آن را به خوبی حالت دهید. مدل شینیون موی بلند مشکی فر، یکی از مجذوب کننده ترین انتخاب ها برای دختران محسوب می گردد.

نکات مهم برای داشتن یک شینیون مجذوب کننده و نگهداری از آن

برای داشتن یک شینیون مجذوب کننده و مرتب، احتیاج به رعایت نکات مراقبتی مناسب دارید. در بخش زیر، نکات مهم برای داشتن یک شینیون مرتب و زیبا را شرح داده ایم:

  • استفاده از محصولات حالت دهنده مو، به حفظ شکل و ثبات شینیون یاری کند. برای این کار اسپری های حالت دهنده یا ژل مو مناسب هستند.
  • قبل از انجام شینیون، مطمئن شوید که موهای شما تمیز و خشک هستند.
  • در انتخاب نوع شینیون، به شکل صورت خود توجه کنید. بعضی از افراد با شینیون های بالا بهتر دیده می شوند، درحالی که بعضی دیگر با شینیون هایی در پایین سر، بهتر ظاهر می شوند.
  • از شامپوهای خشک یا اسپری های حالت دهنده مو بهره ببرید تا ظاهر موهای خود را در طول روز، تازه و زیبا نگه دارید.
  • از قرار دادن موهای خود در معرض حرارت بالا خودداری کنید. قرار دادن موها در معرض حرارت بالا باعث آسیب تماشا موها و شل شدن شینیون می گردد.
  • اگر موهای شما رنگ شده است، از محصولات مخصوص موهای رنگ شده بهره ببرید تا از موهای خود محافظت کنید.

کلام آخر

انواع مختلفی از شینیون موی بلند وجود دارد که می توان از آن ها برای موقعیت های مختلف مثل مراسم عروسی استفاده کرد. با انتخاب مدل شینیون مناسب، می توانید زیبایی و مجذوب کنندهیت موهای خود را چند برابر کنید. در این مقاله تعدادی از برترین شینیون های ترند، برای موی بلند را به شما معرفی کردیم تا با استفاد از آن، طبق فرم صورت و سلیقه شخصی خود، برترین انتخاب را داشته باشید.

منابع: myglamm, byrdie

منبع: دیجیکالا مگ

به "21 مدل شینیون موی بلند مجذوب کننده و ساده مناسب همه خانم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 مدل شینیون موی بلند مجذوب کننده و ساده مناسب همه خانم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید