7 دلیل برای سفر به گوا

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، سفر به گوا

گوا برای گذراندن تعطیلات هیچ چیزی کم ندارد. اگر از مردم بپرسید چرا به گوا سفر می نمایند معمولا پاسخ های زیر را می شنوید، با خبرنگاران همراه باشید

7 دلیل برای سفر به گوا
  • ساحل گوا: گوا با 3732 کیلومتر مربع، 36 ساحل دارد و سواحل شمال گوا محبوب ترین سواحل این شهر هستند که مردم محلی و توریست ها بیشتر در این سواحل هستن دو سواحل جنوب گوا هم به دلیل آرامش و سکوتی که دارند در سال های اخیر هواداران خاص خود را پیدا نموده اند.
  • آفتاب گوا:گوا آفتاب بسیار درخشان و لذت بخشی دارد و گذراندن تعطیلات زمستانی در ساحل آفتابی این شهر آرامش خاصی دارد
  • مناظر هیجان انگیز فراوان گوا:گشت و گذار در گوا با دوچرخه (که معمولا هزینه آن 2 لیره در روز است) به شما این امکان را میدهد که همه زیبایی های این شهر زیبا را ببینید. گوا فقط سواحل درخشان آن نیست این شهر مملو از رودخانه ها، درختان نخل، صخره ها، جنگل ها و پل های چوبی است که زیبایی آنرا صد چندان می نماید. در طول دوچرخه سواری می توانید از آب میوه های طبیعی مخصوص این منطقه بنوشید و از نسیم سایه درختان انبوه آن لذت ببرید.
  • ورزش های آبی گوا: در همه سواحل گوا می توانید با ورزش های آبی از هیجان بازی هایی مثل اسکوتر آبی و موج سواری لذت ببرید.
  • غذای گوا: میگوی ببری، خرچنگ دریایی، استیک ماهی از غذاهای معمول گوا است که تازگی این غذاها واقعا مزه آن ها را خوشمزه می نمایند. اگر از غذاهای سنتی گوا میل کنید مزه خاص و تند این غذاها هوس خوردن یک بشقاب دیگر را هم در شما بیدار می نماید.
  • فرهنگ و معماری گوا: کلیساها و مکان های مذهبی گوا در میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده اند. حتی خانه ها و ویلاهای دهکده های کوچک گوا هم از چنان معماری زیبایی برخوردارند که چشم ها را خیره می نمایند. اگر در فوریه به گوا سفر کنید غرق در جشن های کارناوال معروف 3 روزه گوا می شوید.
  • سفری ارزان قیمت: شما می توانید با قیمت مناسب و ارزان به این شهر بروید، هتل های ارزان قیمت بسیاری در گوا وجود دارد که اقامت در آن ها بسیار مقرون به صرفه می باشد، همچنین گشت و گذار در شهر هم خرج چندانی ندارد.
منبع: الی گشت

به "7 دلیل برای سفر به گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 دلیل برای سفر به گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید