استقبال فیفا از فینال لیگ قهرمانان آسیا: برانکو و بیرانوند، چهره های ویژه

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، کسی که پرسپولیس را با این روند فوق العاده به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده کسی نیست جز برانکو ایوانکوویچ که در جام جهانی 2006 راهنمایی تیم ملی ایران را بر عهده داشت.

استقبال فیفا از فینال لیگ قهرمانان آسیا: برانکو و بیرانوند، چهره های ویژه

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری ، نمی گردد که سایت فیفا به فینال لیگ قهرمانان آسیا بی توجه باشد که اگر بود، تازه ترین گزارش خود را در پیش بینی بازی هیجان انگیز پرسپولیس و کاشیما خلاصه نمی کرد. سایت فیفا در استقبال از فینال لیگ قهرمانان آسیا نوشته: هر کدام از تیم های صعود نموده به دیدار نهایی قهرمان شوند، تاریخ سازی کردند. هر دو تیم برای اولین بار است که به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته اند و اکنون یک گام تا رسیدن به قهرمانی فاصله دارند. تیم قهرمان می تواند ماه آینده نماینده آسیا در جام جهانی باشگاه ها هم باشد. پرسپولیس با راهنمایی برانکو ایوانکویچ در دو سال گذشته قهرمان لیگ ایران شده و دوران خوبی برای این تیم رقم خورده است. قهرمانی در لیگ قهرمانان می تواند نتایج خوب این تیم در دوران طلایی خود را تکمیل کند.

فیفا سپس چهره های ویژه فینال را معرفی نموده است: پرسپولیس در حالی چشم به آمادگی علیرضا بیرانوند دارد که دنبال بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی دور رفت از فینال لیگ قهرمانان آسیا است. این دروازه بان 26 ساله با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو در تساوی یک - یک تیم ملی ایران مقابل پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه در سطح جهانی نامش بر سر زبان ها افتاد. بیرانوند که سال گذشته هم در رسیدن پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوق العاده بود، نمایش های درخشان خود را در رقابت های سال جاری هم ادامه داد.

یوما سوزوکی هم به عنوان یکی از مردان ویژه این بازی معرفی شده اما فیفا به سرمربی پرسپولیس توجه بیشتری نشان داده: کسی که پرسپولیس را با این روند فوق العاده به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده کسی نیست جز برانکو ایوانکوویچ که در جام جهانی 2006 راهنمایی تیم ملی ایران را بر عهده داشت. این مربی 64 ساله که در سال 2015 راهنمایی پرسپولیس را برعهده گرفت، خیلی زود تأثیر خود را با قهرمان کردن این تیم در لیگ برتر ایران نشان داد.

2 – 300

منبع: ایران ورزشی

به "استقبال فیفا از فینال لیگ قهرمانان آسیا: برانکو و بیرانوند، چهره های ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال فیفا از فینال لیگ قهرمانان آسیا: برانکو و بیرانوند، چهره های ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید