برگزاری جشنواره غذا و نمایشگاه صنایع دستی در روستای لاورشیخ بستک

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بستک از برگزاری جشنواره غذا و نمایشگاه صنایع دستی در روستای لاور شیخ بستک اطلاع داد.

برگزاری جشنواره غذا و نمایشگاه صنایع دستی در روستای لاورشیخ بستک

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، ماشاءالله خنجی گفت: برگزاری جشنواره غذا با هدف احیای فرهنگ طبخ غذاهای بومی و محلی در روستای لاورشیخ برگزار گردید.

او با اشاره به اینکه احیای فرهنگ طبخ غذاهای محلی اهمیت دادن به سلامت شهروندان دربین خانواده ها می باشد، اضافه نمود: این جشنواره با 30 شرکت کننده برگزار گردید که به پخت انواع غذاهای بومی و سنتی پرداختند.

خنجی در خصوص نمایشگاه صنایع دستی گفت: نمایشگاه صنایع دستی در روستای لاورشیخ با هدف نمایش و بیان ظرفیت بانوان روستای مذکور برگزار گردیده است.

او با تأکید بر توانمندسازی و استفاده از ظرفیت های مختلف این حوزه اضافه نمود: حمایت اعضای شواری اسلامی، دهیار و متعمدین و مردم نقش موثری در بروز و ارتقای ظرفیت های بانوان این منطقه دارد.

حاج آقا قائدی امام جمعه بستک، شیخ عبدالله انصاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای شواری اسلامی، دهیار و معتمدین از محل برگزاری جشنواره غذا محلی و نمایشگاه صنایع دستی روستا لاورشیخ بازدید کردند.

منبع: میراث آریا

به "برگزاری جشنواره غذا و نمایشگاه صنایع دستی در روستای لاورشیخ بستک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره غذا و نمایشگاه صنایع دستی در روستای لاورشیخ بستک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید