بیرانوند در بین 5 دروازه بانی که باید بازی آنها در جام ملت ها را تماشا کرد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، سایت فاکس اسپورت آسیا از دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان یکی از برترین دروازه بانانی یاد کرد که باید بازی آنها را در جام ملت های آسیا دید.

بیرانوند در بین 5 دروازه بانی که باید بازی آنها در جام ملت ها را تماشا کرد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری ، سایت فاکس اسپورت آسیا در گزارشی به قلم گابریل تان به معرفی پنج دروازه بان برتری پرداخت که باید بازی های آنها در جام ملت های آسیا 2019 را دید. یکی از این دروازه بان ها، علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیسی تیم ملی فوتبال کشورمان است.

در این گزارش آمده است: علیرضا بیرانوند که تنها چند سالی است که صندلی خود در تیم ملی را ثبیت نموده است، با یک سلسله عملکرد درخشان در جام جهانی 2018 که تیم ملی ایران تا آستانه شکست اسپانیا و پرتغال و صعود به مرحله یک هشتم نهایی پیش رفت، خود را به سطح برجسته ای رساند.

برجسته ترین قسمت عملکرد بیرانوند در جام جهانی در بازی مقابل پرتغال بود، دیداری که او پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کرد و با وجود اینکه از باشگاه های خارجی کم پیشنهاد نداشت، این دروازه بان 26 ساله تصمیم گرفت تا در پرسپولیس بماند.

ماندن بیرانوند در پرسپولیس ثابت کرد که او تصمیم هوشمندانه ای گرفته است، چرا که غول های ایرانی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفتند، اگرچه بیرانوند نتوانست مانع شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در مجموع دو بازی رفت و برگشت دیدار فینال این رقابت ها گردد.

دیگر دروازه بانان مدنظر این گزارش عبارتند از: مایکل فالکسگارد از فیلیپین، هیون وو جو از کره جنوبی، متئو رایان از استرالیا و دانگ ون لام از ویتنام.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیرانوند در بین 5 دروازه بانی که باید بازی آنها در جام ملت ها را تماشا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند در بین 5 دروازه بانی که باید بازی آنها در جام ملت ها را تماشا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید