شرح ادن اِزار درباره یک تصویر و تمجید ویژه اش از مسی

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، ادن ازار، هافبک بلژیکی تیم فوتبال چلسی از فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تمجید ویژه ای کرد.

شرح ادن اِزار درباره یک تصویر و تمجید ویژه اش از مسی

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، ادن اِزار که در سال 2012 از لیل فرانسه به چلسی پیوست و با بازی های درخشان خود در این تیم لندنی اکنون جزو برترین فوتبالیست های حال حاضر دنیا به شمار می رود، شایعه پیوستنش به رئال مادرید در تابستان پیش رو به شدت بر سر زبان هاست. اگر این اتفاق بیفتد رویارویی هافبک 28 ساله آبی پوشان لندنی با لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا جذاب خواهد شد، بازیکنی که ازار برای او احترام خاصی قائل است.

هافبک بلژیکی چلسی در گفت وگو با روزنامه بلژیکی HLN وقتی خبرنگار این روزنامه تصویری از وی و لیونل مسی (تصویر زیر) را نشان وی داد و نظرش را در مورد تصویر مدنظر جویا شد، گفت: این کیست؟ بهترین بازیکن های تمامی ادوار؟ البته تنها یک نفر بهترین بازیکن تاریخ است و آن لیونل مسی است! پسر بزرگ من شدیداً هوادار لیونل است. مسی بازیکن خاصی است. من و فرزندانم به طور مرتب بازی بازیکنان بزرگی همچون مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار را تماشا می کنیم.

ازار که به او لقب مسی کوچک هم داده اند، تا ماه ژوئن 2020 با چلسی قرارداد داد و هنوز تمایلی به تمدید قراردادش نشان نداده است. او تا کنون چند بار در مصاحبه های خود از علاقه اش برای پیوسن به رئال مادرید سخن گفته است.

ادن اِزار تا کنون در 326 بازی برای چلسی به میدان رفته و 101 گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شرح ادن اِزار درباره یک تصویر و تمجید ویژه اش از مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح ادن اِزار درباره یک تصویر و تمجید ویژه اش از مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید