خدابخشی رباط صلیبی پاره کرد!

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم کشورمان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مسابقات گرندپری 2018 منچستر را از دست داد.

خدابخشی رباط صلیبی پاره کرد!

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری ، مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم کشورمان به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی مسابقات گرندپری 2018 منچستر را از دست داد. مسابقات گرندپری 2018 منچستر 27 مهرماه برگزار می گردد و مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، حضور در این مسابقات را از دست داد تا تیم ملی تکواندوی ایران با 5 تکواندوکار خود را برای شرکت در این مسابقات آماده کند.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران حضور خدابخشی در گرندپری انگلیس را وابسته به نظر پزشک اعلام نموده بود که پزشک خدابخشی نیز در این خصوص تاکید دارد:خدابخشی به دلیل آسیب رباط صلیبی (ACL) نمی تواند در این رویداد شرکت کند. برهمین اساس وی حضور در مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال 2018 را از دست داد.

برهمین اساس به ترتیب فرزان عاشورزاده، آرمین هادی پور، محمدحسن پلنگ افکن، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سروش احمدی، امیرحسین ساسان، مرتضی شیری و سجاد مردانی ملی پوشانی هستند که در اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو حضور دارند.

5، 670

منبع: ایران ورزشی

به "خدابخشی رباط صلیبی پاره کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدابخشی رباط صلیبی پاره کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید