دشتی: من نگفتم حق پرسپولیس فینال آسیا نیست

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری ، علی دشتی هافبک تهاجمی سایپا مدعی است در هیچ کجای درگیری بازیکنان سایپا و پرسپولیس نقشی نداشته ولی هم اظهاراتی از این بازیکن منتشر شده و هم در جریان یکی از این درگیری ها مصدوم شد. دشتی در مورد اتفاقات پیش آمده شرح می دهد.

دشتی: من نگفتم حق پرسپولیس فینال آسیا نیست

* * *

- واکنش ها بعد از درگیری با بازیکنان پرسپولیس در تمرین چطور است؟

مگر چه چیزی باید داشته باشد. اتفاقات عادی بود برخی الکی بزرگش می نمایند. حالا یک درگیری هایی هم شد. خوب بچه ها اعصابشان خرد بود.

- اعصابشان از چه چیزی خورد بود؟

نمی دانم. یک درگیری رخ داد و خدا را شکر تمام شد و کسی چیزی نشد.

- در جریان بازی هم برخی بازیکنان تان عصبی بودند؟

عادی بود. ما بازی قبلی را باخته بودیم و طبیعی بود بچه ها می خواستند این بازی را برنده از میدان خارج شوند. جز این، مساله دیگری نبود. نمی دانم برخی عصبی بودند یا نه ولی من دوست داشتم محکم بازی کنم تا هر طور شده امتیاز بگیریم.

- مثل اینکه شما هم بر علیه پرسپولیس اظهارتی را مطرح نموده بودی؟

دوستانم برایم مطلبی فرستادند که در آن از قول من نوشته بودند؛ پرسپولیس حقش نیست به فینال بروم. من نه با خبرنگاری حرف زده بودم و نه درگیر شدم. مستقیم به تونل رفتم. مگر من دیوانه هستم این حرف ها را بزنم. قطعا پرسپولیسی ها برای رسیدن به این صندلی زحمت کشیدند و من فوتبالی هیچ گاه چنین حرفی نمی زنم.

- ولی در یکی از فیلم های منتشر شده از درگیری ها حضور داری.

در یکی از درگیری ها وقتی رفتم تا بازیکنان را جدا کنم. یک سرباز مرا هل داد و کشاله پایم کشیده شد. من دنبال آن سرباز می گشتم تا از او بپرسم چرا مرا هل دادی؟ به همین دلیل اعصابم خرد شده بود و بعضی فکر کردند من عصبانی هستم. البته مشکل جدی نیست و فکر می کنم با وجود این که می توانم تمرین کنم در بازی با استقلال هم به میدان بروم.

320-11

منبع: ایران ورزشی

به "دشتی: من نگفتم حق پرسپولیس فینال آسیا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشتی: من نگفتم حق پرسپولیس فینال آسیا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید