مهر تایید کمیته فنی پای اخراج گرو و نویمایر

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال تاکید دارند که الحاجی گرو و نویمایر باید استقلال را ترک نمایند. نظری که همسو با نظر امیرحسین فتحی است و باید دید شفر نسبت به آن چه واکنشی نشان می دهد.

مهر تایید کمیته فنی پای اخراج گرو و نویمایر

شفر به این جدایی رضایت می دهد؟

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری ، با حذف نام گرو و نویمایراز لیست مسافران رشت و اصرار اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال به کنار گذاشتن این دو بازیکن و البته خواست پنهانی شخص فتحی به اخراج محترمانه این دوبازیکن به نظر می رسد که باید پرونده این دوبازیکن را با استقلال مختومه دانست. هرچند که این احتمال وجود دارد وینفرد شفر که عمیقا به این دو بازیکن خارجی علاقمند است، نسبت به این ماجرا واکنش هایی نشان دهد اما بعید است که سرمربی استقلال به واسطه اجماعی که برسرجدا شدن این دو بازیکن از سوی مسئولان فنی و مدیریت باشگاه وجود دارد، بتواند دراین ماجرا پیروز گردد. احتمالا شفر نیز با این طرح موافقت خواهد نمود.

درحالی که وینفرد شفر اصراربسیاری به حفط الحاجی گرو و نویمایر دارد ودر مصاحبه های خود پی درپی از این دو بازیکن حمایت می نماید اما هیچ یک از مسئولان درباشگاه استقلال در این خصوص با آقای سرمربی هم عقید نیستند وعلاقه ای به تداوم حضور این دو بازیکن خارجی دراستقلال ندارند.

هفته پیش بود که گفته شد درنشست وینفرد شفر با امیرحسین فتحی ادامه حضور این دوبازیکن قطعی شده و گرو و نویمایردر استقلال خواهند ماند. حتی گفته شد که زور وینفرد شفر به کمیته فنی باشگاه استقلال چربیده به نوعی نظر او اعمال شده است اما ماجرا درروزهای اخیر به گونه دیگری رقم خورده و اتفاقاتی درحال رخ دادن است که درنهایت منجر به جدایی گرو ونویمایر خواهد شد.

ماجرا این گونه پیش رفته که اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال در تازه ترین نشستی که با فتحی داشته اند به او گفته اند که هیچ یک از بازیکنان استقلال جز این دو خارجی شایسته کنار گذاشته شدن از ترکیب استقلال نیستند و نباید دیگران را فدای بازیکنانی کرد که وجودشان هیچ تاثیری دراستقلال نداشته

شاید اما این طور به نظر بیاید که امیرحسین فتحی دراین داستان پشت وینفرد شفر است اما دقیقا برعکس است. امیرحسین فتحی نیز با تداوم حضوراین دو بازیکن خارجی دراستقلال مخالف است وعلاقه دارد به جای آن ها بازیکنان دیگری به استقلال ملحق شوند.

فتحی اما دراین راستا هیچ اظهارنظر رسمی نداشته و همواره درمصاحبه های خود درباره نقش کمیته فنی درآینده باشگاه استقلال به خصوص نقل و انتقالات گفته است. فتحی بارها تاکید نموده لیست ورود وخروج استقلال باید با نظر اعضای کمیته فنی نوشته گردد. البته او نقش شفر را هم بسیار محوری می داند اما اساسا برای اینکه خودش با سرمربی استقلال بر سرماندن یا جدایی بازیکنان سرشاخ نگردد و به نوعی تصمیم گیری دراین خصوص را به عهده کمیته فنی بگذارد شخصا درباره بازیکنان نظری نداده و بارها اعلام نموده که درباره جذب یا دفع بازیکنان کمیته فنی هم باید نظر بدهد.

درواقع کمیته فنی یک راه برای اعمال نظرات فتحی دربحث های فنی است تا هم او متهم به دخالت درکار شفر نگردد وهم اینکه به واسطه نفوذ ومقبولیتی که اعضای کمیته فنی دارند حرفش را هم دربرخی موارد به کرسی بنشاند.

ماجرای اخراج گرو ونویمار یکی از اهدافی است که فتحی هم پنهانی آن را دنبال می نماید وعمیقا دوست دارد که این دوبازیکن درنیم فصل دوم درترکیب استقلال نباشند تا هم جا برای ورود 3 بازیکنی که با استقلال تمرین نموده اند بازگردد و هم اینکه شفر دیگر بهانه ای برای بازی دادن به این دو بازیکن نداشته باشد.

فتحی می داند که شفر علاقه زیادی به این دو بازیکن دارد اما از سویی آن ها هرگزنتوانسته اند به لحاظ فنی به استقلال کمکی نمایند. این وضعیت درحالی ذهن همه از جمله سرپرست باشگاه استقلال را به شدت درگیر نموده که هر دو بازیکن خارجی بارمالی سنگینی را هم به دوش استقلال گذاشته اند و اگر قرار به جدایی باشد باید استقلال مبلغی را هم به این بازیکنان بپردازد و آن ها را با رضایت کامل از ترکیب استقلال جدا کند. -

ظاهرا منابع مالی مختصری برای جلب رضایت گرو و نویمایر نیز فراهم شده تا این دوبازیکن درنیم فصل ازاستقلال کنار گذاشته شوند که معین نیست آن ها به دریافت این مبالغ رضایت بدهند یا خیر؟! اما مسئله ای که ممکن است بیش از این ها برای استقلال حاشیه هایی را ایجاد کند، مخالفت احتمالی وینفرد شفر است. همه می دانند که سرمربی استقلال به وسیله پسرش عامل حضور گرو ونویمایر بوده و شدیدا دوست دار که این دوبازیکن با استقلال ادامه دهند اما با اتفاقاتی که درروزهای اخیر افتاده و کمیته فنی هم به تاسی از خواست پنهانی فتحی پایش را دریک کفش نموده تا گرو و نویمایر ازاستقلال بروند به نظر می رسد که انتها سرمربی استقلال هم با این جدایی موافقت کند و هر دوبازیکن را پس از طی تشریفات مالی و تسویه حساب از لیست کنار بگذارد.

البته مشکل استقلال برای بازگرداندن 3 بازیکنی که نیم فصل با آن ها تمرین کردند با کنار گذاشتن این دوبازیکن خارجی از میان نمی رود. استقلال برای اینکه بازیکنانی همچون شجاعیان، کریمی و آقاخان را درلیست داشته باشد، باید یک بازیکن دیگر را هم از لیست کنار بگذارد تا جا برای ورود آن 3 بازیکن باز گردد. این احتمال دور از ذهن نیست که استقلال میثم تیموری را کنار بگذاردو باید دید که مسئله را چه طور حل می نماید.

10-1

منبع: ایران ورزشی

به "مهر تایید کمیته فنی پای اخراج گرو و نویمایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهر تایید کمیته فنی پای اخراج گرو و نویمایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید