نمایشگاه گردشگری در پاوه افتتاح شد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه از شروع برنامه های هفته پژوهش با محوریت گردشگری در مدرسه سید علی رایزن چورژی این شهرستان اطلاع داد.

نمایشگاه گردشگری در پاوه افتتاح شد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، هادی شریفی رئیس اداره میراث فرهنگی پاوه، امروز یکشنبه 2 دی 97 در این باره گفت: این نمایشگاه با همکاری میراث فرهنگی شهرستان و آموزش و پرورش در قالب معرفی سوغات، هدایا، صنایع دستی و گردشگری غذاهای محلی در جهت معرفی فرهنگ این دیار برگزار شده است.

او با بیان اینکه در این نمایشگاه، دانش آموزان صنایع دستی و دست سازهای خود را به مناسبت هفته پژوهش در معرض دید دیگر دانش آموزان قرار داده اند، اضافه نمود: هرساله در این ایام با برپایی چنین نمایشگاه هایی از ظرفیت بی نظیری که در دانش آموزان شهرستان در حوزه صنایع دستی وجود دارد در راستای تحکیم پیوند میان صنایع دستی و دانش آموزان استفاده خواهد شد.

شریفی با بیان این که اجرای این طرح، کارکردهای بسیار مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و فروش محصولات صنایع دستی هنرمندان دارد اضافه نمود: ما در این طرح با استفاده از امکانات و فضای مدارس، به رشد و رونق فروش آثار صنایع دستی و افزایش پایداری اشتغال در این بخش سرعت می بخشیم.

منبع: میراث آریا

به "نمایشگاه گردشگری در پاوه افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه گردشگری در پاوه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید