همه اتفاقات بازی را پیش بینی نموده بودیم

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، رضا لک شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش در برابر تیم آذرخش بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت: ما همه آنچه که در زمین رخ داد را پیش بینی نموده بودیم و به خاطر دقایق پایانی بازی از تماشاگران عذرخواهی می کنم.

همه اتفاقات بازی را پیش بینی نموده بودیم

وی با اشاره به افزایش فشار تیم آذرخش در دقایق انتهای ادامه داد: متاسفانه بازیکنان ما در شش دقیقه انتهای بدون تمرکز بازی کردند. علت این بی تمرکزی با توجه به اینکه پنج بر صفر پیش بودیم این بود که بازیکنان کار را تمام گردیده انگاشتند و شاید علت دیگر آن بازی حساس هفته بعد ما باشد. به هر حال به خاطر التهابات انتها بازی از هواداران عذرخواهی می کنم.

سرمربی گیتی پسند درباره تیم آذرخش اضافه کرد: ما می دانستیم که آذرخش بازیکنان بسیار خوبی دارد که می توانند به خوبی به بازی برگردند و تصور می کردیم فشار خود را با آغاز نیمه دوم آغاز نمایند اما این فشار را در انتها بازی به کار گرفتند که در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم.

وی به تاکتیک دفاعی گیتی پسند در دقایق انتهای این دیدار اشاره نمود و در این باره گفت: ما احتیاج داریم که تاکتیک های ویژه از جمله تاکتیک دفاعی را تمرین کنیم. هفته گذشته در مشهد به خوبی از عهده این کار برآمدیم اما این هفته به دلایلی در آن موفق نبودیم. امیدوارم روند پیروزی های خود را ادامه دهیم و هفته به هفته بهتر شویم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "همه اتفاقات بازی را پیش بینی نموده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه اتفاقات بازی را پیش بینی نموده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید