وزیر ورزش: تمام حمایت های لازم از تیم ملی فوتبال انجام شده است

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، وزیر ورزش و جوانان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال از حمایت های وزارت ورزش از این تیم در چند سال اخیر سخن گفت.

وزیر ورزش: تمام حمایت های لازم از تیم ملی فوتبال انجام شده است

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، مسعود سلطانی ،ر، وزیر ورزش و جوانان که برای افتتاح چند طرح در استان فراس به سر می برد، در آستانه جام ملت های فوتبال آسیا درباره تیم ملی فوتبال گفت: از بیش از یک سال پیش که تیم ملی صعود مقتدرانه ای به جام جهانی داشت، طی یک برنامه ریزی معین و با هماهنگی فدراسیون فوتبال تیم ملی با حمایتی خوب در جام جهانی و در گروهی موسوم به گروه مرگ حضور پیدا کرد.

او اضافه کرد: در این بین حمایت همه جانبه دولت، وزارت ورزش و جوانان و هماهنگی فدراسیون فوتبال که در کمپ های خوبی در ترکیه و روسیه حضور یافتند و 10 بازی تدارکاتی هم انجام دادند که نتیجه اش در جام جهانی هم معین شد، نمایان بود. بهترین نتیجه ایران در تاریخ جام جهانی رقم خورد.

وزیر ورزش همچنین گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان از بازیکنان خوب در همه پست ها سود می برد و از کادر مربیگری خوبی برخوردار است و تمام حمایت های لازم انجام شده و همه منابع مورد احتیاج ارزی و ریالی آنها هم تأمین شده است. امیدوارم در جام ملت ها به انتظار 42 ساله ایران برای قهرمانی این مسابقات سرانجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وزیر ورزش: تمام حمایت های لازم از تیم ملی فوتبال انجام شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش: تمام حمایت های لازم از تیم ملی فوتبال انجام شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید