آزمون سخت پرسپولیس در آبادان

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس و نفت آبادان در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم می فرایند.

آزمون سخت پرسپولیس در آبادان

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، پرسپولیس و نفت آبادان در حالی به مصاف هم می فرایند که پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل است و برای ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز این بازی احتیاج ویژه دارد و نفت آبادان نیز یکی از تیم های میانه جدولی است که نه خطر سقوط را احساس می نماید و نه آنچنان شانس سهمیه ای برای خود قائل است.

هم اکنون پرسپولیس با 13 پیروزی، 6 تساوی و 1 شکست، 31 گل زده، 13 گل خورده و کسب 45 امتیاز در رده دوم جدول جای دارد و 3 امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد. دو تیم در هفته ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که آن بازی با نتیجه 1 بر 0 به سود پرسپولیس به انتها رسیده بود. در آن ملاقات میلاد سرلک برای پرسپولیس گلزنی کرد. آبادانی ها تا انتها هفته بیستم لیگ برتر، 7 پیروزی داشته اند، 6 تساوی و 7 شکست. آن ها بعلاوه آمار 15 گل زده و 17 گل خورده را به ثبت رسانده اند و با تنها 27 امتیاز در رده هشتم قرار دارند.

پرسپولیس و نفت آبادان در حالی فردا مقابل هم صف آرایی می نمایند که شرایط آب و هوایی استان خوزستان و شهر آبادان طی روزهای گذشته به هیچ وجه مناسب نبوده است. آب و هوای خوزستان روز قبل (آدینه 13 اسفندماه) به واسطه پدیده گرد و غبار بسیار بالاتر از حد مجاز گزارش شد و طبق اعلام هواشناسی، این آلودگی امروز افزایش یافته و فردا نیز به بیشترین حد خود خواهد رسید.

شرایط آب و هوایی به مقدار ای خطرناک اعلام شد که طبق اعلام اداره کل محیط زیست، سالمندان و بچه ها و افراد دارای بیماری های قلبی و تنفسی نباید از خانه خارج شوند. ضمن این که آلودگی هوا در استان خوزستان به حدی زیاد بوده که پروازهای داخلی و خارجی روز گذشته فرودگاه اهواز لغو شده است! حالا در چنین شرایطی پرسپولیس دو بازی پیاپی در استان خوزستان برگزار خواهد نمود. سرخ پوشان فردا مقابل نفت آبادان به میدان می فرایند و در بازی بعدی در مسجد سلیمان میهمان شاگردان محمود فکری خواهند بود. باید منتظر بود و دید گل محمدی و شاگردانش در این شرایط چه عملکردی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

حامد پاکدل که در بازی با مس رفسنجان نتوانست در میدان حاضر گردد، حضورش در بازی با نفت آبادان نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس نمی توانند در بازی حساس این تیم مقابل نفت آبادان در میدان حاضر باشند اما با وجود این موضوع دست یحیی گل محمدی آن قدر پر هست که او برای انتخاب لیست 18 نفره تیمش دچار چالش باشد.

عیسی آل کثیر، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و میلاد سرلک 4 بازیکن مصدوم تیم یحیی هستند و سعید آقایی نیز محروم است. از این رو غیبت این 5 بازیکن مقابل نفت آبادان قطعی است اما در خصوص حامد پاکدل تردیدهایی وجود دارد. پاکدل روز قبل در مصاحبه ای بیان کرد هیچ مسئله ای برای بازی نداشته و همه چیز به تصمیم یحیی گل محمدی بستگی دارد. حالا باید دید یحیی چه تصمیمی خواهد گرفت.

پیش بینی می گردد درخشش مهدی عبدی در بازی با مس رفسنجان و آرایش پیروز 3-3-4 سرخ ها در همان بازی از یک سو و اضافه شدن تمیروف از سوی دیگر باعث می گردد گل محمدی در خصوص بازی دادن پاکدل کمتر ریسک کند و تجربه امید عالیشاه را تکرار نکند تا مصدومیت این بازیکت تشدید گردد اما یحیی در این مدت آن قدر تیم های رقیب و حتی طرفداران را در ارنج های ابتدایی و تعویض هایش غافلگیر نموده که نمی توان در خصوص حضور پاکدل در ترکیب نظر قطعی داد.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز برای برگزاری ملاقات با نفت آبادان از هفته بیست و یکم لیگ برتر راهی این شهر می گردد. با توجه به اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس امروز قرارداد شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی تازه این تیم را در سازمان لیگ ثبت کردند، وی امروز با سرخ پوشان به آبادان می رود اما قرار است کارت بازی اش نهایت تا فردا صادر گردد. بعلاوه فرشاد فرجی هم که با نظر یحیی گل محمدی برای بازی با مس رفسنجان در لیست پرسپولیس قرار نگرفت برای ملاقات با شاگردان علیرضا منصوریان به آبادان خواهد رفت. امید عالیشاه هم که پس از برطرف مصدومیت به تازگی در بخشی از تمرینات گروهی تیمش حاضر شده مانند نفرات آسیب دیده پرسپولیس یعنی عیسی آل کثیر، سیامک نعمتی، حامد پاکدل و میلاد سرلک در این سفر سرخ پوشان را همراهی نخواهد نمود.

از آن جایی که تمیروف مهاجمی بلندقامت است که پرش های بلندی داشته و از قدرت سرزنی بالایی برخوردار است، بسیاری از اهالی فن معتقدند در صورتی که درگیری و زدن ضربات اول سر برعهده تمیروف باشد و گلزنی در باکس بر عهده مهدی عبدی، زوج آن ها می تواند خطرناک ترین خط حمله لیگ را تشکیل دهد اما با توجه به شناخت فنی که از یحیی وجود دارد، بسیار بعید است او به بازی با دو مهاجم کلاسیک تن بدهد. باید منتظر بود و دید درنهایت یحیی گل محمدی چه خوابی برای تمیروف دیده و قرار است در کدامیک از پازل های تاکتیکی خود برترین بهره را از این وینگر - مهاجم جوان ببرد. آن هم در شرایطی که تمیروف در بیشتر بازی های اخیر، در پست مهاجم نوک برای پاختاکور به میدان رفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آزمون سخت پرسپولیس در آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون سخت پرسپولیس در آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید