آشتی ملی پوش ایران با ستاره مطرح دنیا ، طرفدارشم، او نباشد من هم هیچ انگیزه ای ندارم

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، ملی پوش ایران می گوید: من به خاطر اسالیوان اسنوکر بازی می کنم، اگر او در اسنوکر نباشد، چه کسی اسنوکر را دیدن کند؟

آشتی ملی پوش ایران با ستاره مطرح دنیا ، طرفدارشم، او نباشد من هم هیچ انگیزه ای ندارم

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری در جریان مسابقات مسترز شانگهای، حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران در دومین بازی خود به مصاف مارک سلبی رفت و با نتیجه نزدیک 6 بر 5 مغلوب شد. وفایی با شکست مقابل سلبی از صعود به دور بعدی این مسابقات بازماند.

رونی اُسالیوان ستاره اسنوکر دنیا دیگر بازیکنی است که در این مسابقات حضور دارد. پس از پیروزی وفایی در بازی اول، ملی پوش اسنوکر ایران صحبت هایی را انجام داد که سوژه رسانه ها شده است.

اکسپرس در گزارشی به حضور همزمان وفایی و اُسالیوان در مسابقات مسترز شانگهای واکنش نشان داد. اکسپرس نوشت: حسین وفایی نمی خواهد این هفته در مسابقات مسترز شانگهای اختلاف را با رونی اُسالیوان دوباره افزایش دهد. پیش از درگیری احتمالی در مسابقات شانگهای، وفایی اطمینان حاصل کرد که این دشمنی ادامه نخواهد داشت.

وفایی گفت: خیلی خوشحالم. من خودم هستم و یک بازیکن اسنوکر! بازیگر نیستم و دوست دارم خودم باشم، اگر چیزی درست نیست باید آن را بگویم، خواه مردم قبول نمایند یا نه. در عین حال، ما نباید احترام را نیز تا آنجا که ممکن است فراموش کنیم. بیایید جدال با اُسالیوان را فراموش کنیم. من دوباره یک داستان تازه خواهم ساخت. من رونی را دوست دارم، او قهرمان من است.

وفایی ادامه داد: من به خاطر او اسنوکر بازی می کنم، اگر او در اسنوکر نباشد، چه کسی اسنوکر را دیدن کند؟ حتی خودم یکی از هواداران او هستم. گاهی در هر خانواده ای این اتفاق می افتد. فراموش کنیم.

وفایی با شکست مقابل سلبی، شانس صعود در مسابقات مسترز شانگهای را از دست داد. رونی اُسالیوان هم در این مسابقات به پیروزی رسید و به جمع 8 بازیکن برتر این مسابقات پیوست. باتوجه به جدول این مسابقات، وفایی و اُسالیوان می توانستند در جمع 4 بازیکن برتر این مسابقات به مصاف هم بروند که با شکست وفایی این امکان پیش نیامد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آشتی ملی پوش ایران با ستاره مطرح دنیا ، طرفدارشم، او نباشد من هم هیچ انگیزه ای ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشتی ملی پوش ایران با ستاره مطرح دنیا ، طرفدارشم، او نباشد من هم هیچ انگیزه ای ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید