اجرای پویش داوطلبانه دوستداران طبیعت در دانشگاه شهرکرد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهرکرد گفت: پویش داوطلبانه دوستداران طبیعت در دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین این دانشگاه برگزار گردید.

اجرای پویش داوطلبانه دوستداران طبیعت در دانشگاه شهرکرد

عزیزالله مولوی گفت: این پویش با حضور جمعی از مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه شهرکرد و مسئولان و کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

وی اضافه نمود: با توزیع دستکش و کیسه زباله، حاضران به پاکسازی محوطه شرقی این دانشگاه پرداختند تا این حرکت اولین گام از مسیر مشارکت در اجرای پویش داوطلبانه دوستداران طبیعت باشد.

مولوی اضافه نمود: از دانشگاه به عنوان یک نهاد آموزشی اثرگذار انتظار می رود انگاره طبیعت به مثابه آیه و آینه اوصاف الهی را در فرهنگ عمومی جامعه نهادینه سازد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه دانشگاه باید در قامت یک نهاد اجتماعی در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی وارد گردد، افزود: تعامل و هم افزایی بین ادارات محیط زیست و منابع طبیعی استان با دانشگاه شهرکرد می تواند به برطرف مسائل زیست محیطی یاری قابل توجهی کند و علاوه بر ظرفیت علمی اساتید دانشگاه، دانشجویان نیز می توانند در این مسیر بسیار یاری کننده باشند.

مولوی گفت: دانشگاه شهرکرد به سمت دانشگاه نسل چهارم و کارآفرین در حرکت است و تعامل بین دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین این دانشگاه و سازمان حفاظت محیط زیست و اداره منابع طبیعی استان می تواند به تجربه اندوزی و کار عملی دانشجویان و حرکت در این مسیر یاری کننده باشد.

وی مسئله بازیافت در دانشگاه شهرکرد را یکی از موضوعات جدی زیست محیطی دانست که باید مورد توجه جامعه دانشگاهی قرار گیرد.

خدایار عبدالهی رئیس دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین دانشگاه شهرکرد گفت: این دانشکده همیشه از انجام طرح های تحقیقاتی و پژوهشی بر اساس احتیاج های جامعه و محیط زیست استقبال می نماید و از ظرفیت اساتید و دانشجویان در این مسیر استفاده خواهد نمود.

وی ادامه داد: این آمادگی را داریم که در ارتباط با همایش های حوزه محیط زیست و منابع طبیعی و پویش های بعدی همکاری لازم را با نهاد های مرتبط داشته باشیم.

وبلاگ سفر و گردشگری چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای پویش داوطلبانه دوستداران طبیعت در دانشگاه شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پویش داوطلبانه دوستداران طبیعت در دانشگاه شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید