ایجاد خانه های خلاق حلقه ارتباط آموزش و پرورش با پارک فناوری پردیس

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در بازدید از نمایشگاه اینوتکس 2022 گفت: درصدد هستیم تا با ایجاد خانه های خلاق در مدارس ارتباط مستمر را با پارک فناوری پردیس داشته باشیم و از تجربیات آنان در حوزه نوآوری استفاده کنیم.

ایجاد خانه های خلاق حلقه ارتباط آموزش و پرورش با پارک فناوری پردیس

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ سفر و گردشگری، محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با حضور در نمایشگاه اینوتکس 2022 از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

وی با قدردانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به خاطر ایجاد بخش مخصوص کودک و نوجوان در نمایشگاه اینوتکس گفت: امیدواریم بخش کودک و نوجوان در دوره های بعدی مورد توجه بیشتری قرار گیرد تا دانش آموزان و مدارس از این ظرفیت ایجاد شده بهرهمند شوند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: رویکرد های نوآوری اگر با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نرم افزاری و تلفیق شود می تواند در راستای نوآوری های آموزشی مورد استفاده قرار گیرد.

کاظمی شرح داد: درصدد هستیم تا با ایجاد خانه های خلاق در مدارس ارتباط مستمر را با پارک فناوری پردیس داشته باشیم و از تجربیات آنان در حوزه نوآوری استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ایجاد خانه های خلاق حلقه ارتباط آموزش و پرورش با پارک فناوری پردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد خانه های خلاق حلقه ارتباط آموزش و پرورش با پارک فناوری پردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید