اپلیکیشن خبرنگاران ، دسترسی آسان به خدمات سفر

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، در دنیایی که تکنولوژی حرف اول را می زند، همه چیز در راستای بهبود کیفیت زندگی و راحتی انسان ها، طراحی و به روز می گردد. سفر کردن هم از این قاعده مستثنا نیست و انسان ها همیشه در تلاشند تا ابزارها و روش هایی را پیدا نمایند که برنامه ریزی سفر را برای آن ها ساده تر کند. در این راستا، اپلیکیشن فلای تودی با امکانات ویژه خود، تجربه متفاوت تری از سفر را در اختیار شما قرار می دهد. حالا وقت آن رسیده که با دردسرهای روش های سنتی رزرو بلیط هواپیما خداحافظی کنید و به استقبال راحتی، کارایی و امکانات که این اپلیکیشن در اختیارتان قرار می دهد، بروید. در ادامه درباره این اپلیکیشن و مزایای استفاده از آن بیشتر صحبت می کنیم.

اپلیکیشن خبرنگاران ، دسترسی آسان به خدمات سفر

با اپلیکیشن وبلاگ سفر و گردشگری آسان سفر کنید

اپلیکیشن فلای تودی به شما این امکان را می دهد که تمامی خدمات سفر، از خرید مقرون به صرفه بلیط هواپیما و قطار، تا رزرو هتل و بیمه مسافرتی را به صورت یک جا دریافت کنید. با رابط کاربری ساده ای که این اپلیکیشن دارد، دسترسی شما به هرچیزی که برای برنامه ریزی سفر خود احتیاج دارید، به راحتی فراهم شده است. بعلاوه، وجود باشگاه مشتریان در اپلیکیشن، به شما این فرصت را می دهد تا از تخفیفات ویژه خرید بلیط بهره مند شوید.

چرا اپلیکیشن فلای تودی؟

استفاده از اپلیکیشن فلای تودی برای کاربران، مزایایی دارد که در ادامه به آنالیز آن ها می پردازیم:

دسترسی بدون محدودیت

شما در هر زمان و هر مکانی، به راحتی می توانید خدمات مورد نظر خود را با اپلیکیشن فلای تودی رزرو کنید. فرقی نمی نماید چه ساعتی از شبانه روز است یا کجای این کره خاکی هستید، دنیای سفر همواره در دسترس شماست.

تنوع گسترده خدمات سفر

اپلیکیشن فلای تودی تمامی پروازهای داخلی و خارجی را از 900 ایرلاین معتبر پوشش می دهد. بعلاوه امکان رزرو بیش از 1.5 میلیون انواع فضاهای اقامتی از جمله هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه های بومگردی و اکوکمپ در مقاصد داخلی و بعلاوه هتل، آپارتمان، ویلا، هاستل و… را در مقاصد خارجی فراهم نموده است.

از طرفی دو محصول کاربردی و نو وبلاگ سفر و گردشگری شامل خرید بلیط قطار و کِی کجا را فعلا فقط در اپلیکیشن در دسترس خواهید داشت. کِی کجا محصول نو وبلاگ سفر و گردشگری ، تحولی در صنعت گردشگری است که سفر را برایتان آسان و مقرون به صرفه می نماید!

فرایند ساده و بدون دردسر

اپلیکیشن وبلاگ سفر و گردشگری به صورت یکپارچه، نوآوری و راحتی را با هم ترکیب نموده است. شما می توانید از میان گزینه های بی شماری که اپلیکیشن در اختیارتان قرار می دهد، به راحتی انتخاب کنید. امکان خرید و حتی استرداد آنلاین تمام خدمات سفر درست مانند سایت در اپلیکیشن وبلاگ سفر و گردشگری نیز وجود دارد.

از تخفیف ویژه تا مقرون به صرفهترین قیمت ها

این اپلیکیشن امکان استفاده از تخفیفات ویژه خرید بلیط و رزرو هتل داخلی و خارجی را در اختیارتان قرار می دهد و بعلاوه می توانید مقرون به صرفه ترین قیمت های موجود را مشاهده کنید. با نصب اپلیکیشن فلای تودی شما 100 امتیاز باشگاه مشتریان را بلافاصله دریافت خواهید کرد.

پشتیبانی 24 ساعته

کارشناسان فلای تودی هر لحظه در کنار شما هستند و با پشتیبانی 24 ساعته، حتی روزهای تعطیل جوابگوی سوالات و مسائل احتمالی کاربران خواهند بود.

چطور اپلیکیشن وبلاگ سفر و گردشگری را نصب کنیم؟

امکان نصب اپلیکیشن فلای تودی با توجه به نوع تلفن همراه شما از راه های مختلف وجود دارد.

  • برای نسخه اندروید، اپلیکیشن را می توانید از کافه بازار یا مایکت نصب نموده یا به صورت فایل APK از سایت وبلاگ سفر و گردشگری دریافت کنید.
  • برای نسخه iOS، هم دانلود فایل PWA اپلیکیشن به طور مستقیم از سایت امکانپذیر است.
  • بعلاوه می توانید با اسکن QR code موجود در سایت، به راحتی اپلیکیشن را دریافت و نصب کنید.
منبع: فلای تودی

به "اپلیکیشن خبرنگاران ، دسترسی آسان به خدمات سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن خبرنگاران ، دسترسی آسان به خدمات سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید