نرم افزار و اپلیکیشن

گیرز 6 احتمالا رونمایی بزرگ ایکس باکس در تابستان سال جاری خواهد بود

اگر شما از هواداران کنسول ایکس باکس باشید، قطعا با بازی گیرز آو وار (Gears of War) آشنایی دارید. عنوانی که چندین سال است به صورت انحصاری برای کنسول های مایکروسافت عرضه شده و توانسته اند موفقیت بسیار خوبی کسب نمایند. تا الان ما شاهد 5 بازی از مجموعه گیرز آو وار...

21 فروردین 1403

بخش همکاری و چند نفره به بازی Sea of Stars اضافه خواهد شد

بازی دریای ستارگان (Sea of Stars) یکی از عناوین بسیار پیروز در سال 2023 میلادی بود. این بازی مستقل توانست سبک نقش آفرینی قدیمی را دوباره زنده نموده و یک تجربه بسیار خوب را در اختیار کاربران قرار دهد. شرکت سازنده این بازی عملکرد بسیار خوبی در ساخت و پشتیبانی از...

10 فروردین 1403

احتمال بالای فیلتر شدن این اپلیکیشن!

وزارت دادگستری آمریکا در کوشش است که از فیلترشدن تیک تاک در آمریکا جلوگیری کند.

1 فروردین 1403

کاندیدهای بخش بازی بفتا 2024 اعلام شد؛ رکوردشکنی بالدورز گیت 3

بازی بالدورز گیت 3 در حالی که مراسم بفتا بیستمین سالگرد خود را جشن می گیرد، با 10 نامزدی، در بخش بازی این مراسم پیشتاز است.

21 اسفند 1402

اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ؛ ساده ترین راه چاره ها برای آیفون و اندروید

برای اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ باید چه اقداماتی را انجام داد؟ در این مطلب قصد داریم روش اتصال گوشی اندروید و آیفون را به تلویزیون های سامسونگ شرح دهیم.

17 اسفند 1402

راهنمای خرید خنک کننده مایع CPU؛ حیاتی و موردنیاز

یکی از مهم ترین المان های هر سیستم کامپیوتری، خنک نماینده های آن هستند. علت اهمیت بالای خنک نماینده ها از آن جهت است که گرمای پردازنده و دیگر قطعات را خارج نموده تا آن ها بتوانند بدون مشکل و با حداکثر توان کار نمایند. کامپیوتر یا سیستمی که از خنک نماینده...

12 اسفند 1402

ببینید؛ بازی مبارزه ای لیگ آو لجندز با نام 2XKO سال 2025 عرضه می گردد

استودیوی رایوت گیمز (Riot Games) به تازگی با انتشار تریلری از نام رسمی بازی مبارزه ای مورد انتظار لیگ آو لجندز رونمایی نموده است.

8 اسفند 1402

راهنمای خرید بلیت قطار

مسافرت با قطار یکی از محبوب ترین و پرمخاطب ترین انواع سفر است. در این نوشته اطلاعات زیادی برای روش های تهیه بلیت قطار، نرخ بلیت، شرایط استرداد بلیت قطار و .. را برای شما بیان می کنیم.

8 اسفند 1402

بهترین هتل های ترکیه را بشناسید

در جست وجوی بهترین هتل ترکیه هستید؟ اول از همه، باید بگوییم که سفری لذت بخش در انتظارتان است. ترکیه به عنوان یکی از قطب های گردشگری جهان، مقصدی محبوب برای سفر و گشت وگذار است و دیدنی ها و جذابیت های زیادی برای ارائه به مسافران دارد. این کشور زیبا با داشتن...

24 دی 1402

شما بگویید؛ برترین گوشی سال 2023 از نظر شما کدام است؟

در سال 2023 گوشی های زیادی وارد بازار شدند اما در این بین، فکر می کنید کدام گوشی می تواند عنوان برترین گوشی سال 2023 را به خود اختصاص دهد؟

29 آذر 1402

یک تلسکوپ چینی، رقیب تلسکوپ هابل می گردد!، عکس

تلسکوپ فضایی Xuntian چین قرار است در سال 2024 پرتاب گردد و برای پیشی گرفتن از هابل ناسا طراحی شده است، با واکنش هایی بسیاری از سوی محققان روبرو شده است.

18 مهر 1402

چرا حضور انیمه های مختلف در فورتنایت اتفاق مهمی است؟

اخیرا شاهد همکاری مجدد یک انیمه دیگر یعنی My Hero Academia با اپیک گیمز و فورتنایت بوده ایم. این بار بازیکنان می توانند در نقش شوتو تودوروکی (Shoto Todoroki)، ایجیرو کیریشیما (Eijiro Kirishima) و مینا آشیدو (Mina Ashido) و در یک میدان نبرد همواره در حال تغییر با نوآوری های بی شمار...

4 مهر 1402

یک خبر خوب برای گیمرها، ps5 آپدیت می شود

گجت نیوز نوشت: سونی با انتشار آپدیت نو پلی استیشن 5 قابلیت هایی مهم را به این کنسول افزود. اضافه شدن امکان استریم از طریق فضای ابری، مهم ترین قابلیت نو بروزرسانی PS5 است.

23 شهریور 1402

اپلیکیشن خبرنگاران ، دسترسی آسان به خدمات سفر

در دنیایی که تکنولوژی حرف اول را می زند، همه چیز در راستای بهبود کیفیت زندگی و راحتی انسان ها، طراحی و به روز می گردد. سفر کردن هم از این قاعده مستثنا نیست و انسان ها همیشه در تلاشند تا ابزارها و روش هایی را پیدا نمایند که برنامه ریزی سفر را برای آن ها ساده...

12 شهریور 1402

جنجال بزرگ بر سر ورود ماشین های شگفت انگیز تسلا به کشور، شاهکار ایلان ماسک در تهران مهندسی معکوس می گردد؟

پس از گذشت چند سال از انتشار خبر ورود چند دستگاه تسلا به یکی از گمرکات کشور، دوباره این خبر پر رنگ شده و جزئیات جدیدی درباره آن مطرح شده است.

12 شهریور 1402

5 ترفند کاربردی که گوگل کروم را مجذوب کننده تر می نماید

گوگل کروم مدت هاست که در بازار مرورگرهای اینترنت یکه تاز است و علیرغم رقابت سنگینی که در این بازار برقرار است، توانسته با کنار زدن همه حریفان، با اختلاف به محبوب ترین مرورگر اینترنت در جهان تبدیل گردد.

7 شهریور 1402

در بازی مستقل Dustborn لغات سلاح شما هستند؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

بازی داستبورن (Dustborn) حدود 2 سال پیش معرفی گردید. عنوانی که در سبک تک نفره و داستانی بوده که طراحی بسیار خاصی دارد. این بازی دارای عناصر اکشن و نقش آفرینی است که باعث شده شما را به یاد عناوینی مثل سانست اوردرایو (Sunset Overdrive) بیاندازد. مخصوصاً از لحاظ ظاهری...

3 شهریور 1402

چراغ سبز برای استفاده از تراشه های مغزی ، ایلان ماسک به زودی استارت می زند

شب گذشته اعلام شد که شرکت تراشه های مغزی الون ماسک با نام نیورالینک (Neuralink) به وسیله رگولاتورهای ایالات متحده تایید شده است تا آزمایش های انسانی در این خصوص انجام بگیرد.

6 خرداد 1402

ممنوعیت تیک تاک در یک استان آمریکا ، استفاده از آن جریمه دارد؟

فرماندار استان مونتانای آمریکا قانون ممنوعیت فعالیت اپلیکیشن تیک تاک را امضا کرد.

5 خرداد 1402

بروزرسانی تازه؛ توییتر قیمت سهام و رمزارز را نشان می دهد

زومیت نوشت: اکنون می توانید به طورمستقیم با تایپ نام سهام یا رمزارز مدنظر خود در نوار جست وجوی توییتر، قیمت آن را مشاهده کنید.

8 دی 1401
تعداد: (79)