باختی دیگر برای لیکرز با اشتباه پادشاه

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، تهران- خبرنگاران- تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز برابر فینیکس باخت تا تمامی نگاه ها به اشتباهات لبرون جیمز ستاره این تیم و ملقب به پادشاه باشد.

باختی دیگر برای لیکرز با اشتباه پادشاه

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز (یکشنبه) با برگزاری 9 دیدار ادامه پیدا کرد که این مسابقات کاملا تحت تاثیر باخت دیگر لس آنجلس لیکرز بود. این تیم این بار برابر تیم قعر نشین فینیکس نتیجه را واگذار کرد.

تیم فینیکس که هم اکنون در رده انتهای جدول کنفرانس غرب واقع شده است، در دیدار برابر لس آنجلس لیکرز توانست با نتیجه 118 بر 109 به رجحان برسد و سیزدهمین بردش در این فصل را جشن بگیرد.

لبرون جیمز ستاره لیکرز در این مسابقه هر کاری کرد که تیمش برنده باشد اما 27 امتیاز، 9 ریباند و 16 پاس منجر به گل او برای پیروزی کافی نبود. لیکرز با این باخت در صندلی دهم کنفرانس غرب نهاده شده و همچنان به دنبال صعود به پلی آف NBA است. این ششمین باخت لیکرز در هشت مسابقه اخیر بود.

لوکا والتون سرمربی لیکرز بعد از این باخت تنها از عملکرد تیمش در کوارتر چهارم تمجید کرد و گفت: ما باید خیلی بهتر شویم. از کوشش تیمم در کوارتر چهارم راضی هستم اما این کافی نیست. باید در تمام مسابقات این طور بازی کنیم.

بعد از این باخت رسانه ها بازهم از عملکرد لبرون جیمز انتقاد کردند به خصوص در صحنه ای که او اشتباهی عجیب انجام داد که در سطح این لیگ نبود. او زمانی که می خواست بازی را آغاز کند، توپ را به پشت سبد زد و به همین دلیل مالکیت در اختیار فینیکس نهاده شد و این تیم به امتیاز رسید.

سرمربی لیکرز ادامه داد: ما به پیروزی در این مسابقه احتیاج داشتیم اما بدشانسی های ما اجازه نداد از موقعیت های مان استفاده نموده و برنده شویم.

اوکلاهاما سیتی نیز دیگر تیم بازنده دیدارهای امروز بود که برابر سن آنتونیو با نتیجه 116 بر 102 باخت. تیم سوم کنفرانس غرب در شب غیبت پائول جرج به دلیل مصدومیت نتوانست حریف خود را مغلوب کند. در این دیدار استیون آدامز سنتر اوکلاهاما 17 امتیاز و 13 ریباند داشت و بهترین بود اما عملکرد او در کنار 19 امتیاز، 9 ریباند و 8 پاس منجربه گل راس وست بروک برای پیروزی این تیم کافی نبود.

تقابل حساس بامداد امروز بین دو تیم گلدن استیت و فیلادلفیا بود که در انتها با برد مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین کنفرانس غرب به انتها رسید. گلدن استیت در این مسابقه با درخشش استفان کری 120 بر 117 به رجحان رسید. کری در این مسابقه 28 امتیاز، 4 ریباند و 2 پاس منجربه گل داشت. کوین دورانت و دی مارکوس کازینس نیز به ترتریب 34 و 25 امتیاز برای گلدن استیت کسب کردند. کلی تامسون نیز به دلیل مصدومیت بازی نکرد.

برای فیلادلفیا نیز بن سیمون با 25 امتیاز، 15 ریباند و 11 پاس منجربه گل درخشید و بهترین بازیکن میدان بود اما تریپل دبل او در کنار 21 امتیاز جیمی باتلر و 20 امتیاز توبیاس هریس برای کسب پیروزی کافی نبود. جوئل امبیدی ستاره فیلادلفیا در این مسابقه غایب بزرگ تیمش بود.

در دیگر دیدارهای برگزار شده دنور دیگر مدعی کنفرانس غرب برابر نیواورلانز که آنتونی دیویس را در اختیار نداشت 120 بر 112 باخت، ممفیس 111 بر 88 دالاس را شکست داد و کلیولند 129 بر 93 برابر دیتروید باخت.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به توضیح زیر است:

میلواکی 111 - یوتا جاز 115

بروکلین 88 - میامی 117

اورلاندو 117 - ایندیانا 112

ورزشی**ع-ح**9129

منبع: ایرنا

به "باختی دیگر برای لیکرز با اشتباه پادشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باختی دیگر برای لیکرز با اشتباه پادشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید