رنار: این نتیجه جاودان می گردد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، تیم ملی فوتبال عربستان یک نتیجه تاریخی را در جام جهانی خلق کرد.

رنار: این نتیجه جاودان می گردد

عربستان با پیروزی برابر تیم مدعی و پرستاره آرژانتین نخستین شگفتی بزرگ جام جهانی 2022 قطر را خلق کرد و این باعث شد تا سرمربی فرانسوی تیم به ستایش از شاگردانش بپردازد.

اروه رنار فرانسوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازیکنان بسیار خوب بودند. ما یک رییس فدراسیون بسیار خوب داریم و بدون فشار و به خوبی خود را آماده این رقابت ها کردیم. آرژانتین تیم بسیار خوبی است و در 36 بازی قبلی خود شکست نخورده بود. آن ها قهرمان آمریکا جنوبی بودند اما این فوتبال است و نتیجه در زمین رقم می خورد.

او ادامه داد: در نیمه نخست به حریف فشار نیاوردیم و موقعیت خلق نکردیم و به این خاطر اشتباه من بود. وقتی یک تیم راهی جام جهانی می گردد باید در همه زمان های بازی خوب باشد. باید از این پیروزی ارزشمند خشنود باشیم با این حال باید بازی را تحلیل کرد و نقاط ضعف را پیدا کرد. ما تنها 20 دقیقه جشن پیروزی گرفتیم. بازی دیگر برابر لهستان و بعد از آن هم برابر مکزیک خواهد بود و باید به خوبی خود را آماده این دو بازی هم کرد.

سرمربی عربستان در ادامه صحبت های خود گفت: تیمی که راهی جام جهانی می گردد باید به خود ایمان داشته باشد. هر چیزی در فوتبال امکان پذیر است. این نتیجه برای همواره جاودان باقی خواهد ماند و این بسیار مهم است. باید رو به جلو حرکت کرد چرا که بازی های سختی در انتظار ماست. هر احتمالی در این گروه وجود دارد. ما در بازی نخست پیروز شدیم اما هنوز صعود قطعی نیست و هر احتمالی وجود دارد. حتی این احتمال وجود دارد که آرژانتین در سرانجام قهرمان گردد. من به بازیکنان گفتم که طرفداران چیز تازه و خاصی از ما می خواهند. پیروزی برابر آرژانتین نتیجه کوشش و انگیزه بالای بازیکنان است. به بازیکنان گفتم که باید استراحت نمایند و خود را آماده بازی های سخت بعدی نمایند.

اروه رنار بیان کرد که سلمان الفرج، کاپیتان تیم به خاطر آسیب دیدگی جام جهانی را از دست داد.

منبع: فرارو

به "رنار: این نتیجه جاودان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنار: این نتیجه جاودان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید