بازی Lies of P چند بسته الحاقی و یک دنباله خواهد داشت

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، بازی دروغ های پی (Lies of P) از عناوینی بود که چندی پیش عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. این بازی مورد توجه منتقدان و کاربران نهاده شد و توانست توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند. دروغ های پی در سبک سولزلایک (Souls Like) بود و یکی از برترین عناوین این سبک هم به شمار میرود.

بازی Lies of P چند بسته الحاقی و یک دنباله خواهد داشت

بازی دروغ های پی یک عنوان سخت بود. در نتیجه شرکت سازنده تصمیم گرفت تا با عرضه یک به روزرسانی این بازی را نسبت به قبل راحت تر کند. این موضوع به این معنا نیست که این بازی راحت است ولی نسبت به چیزی که اوایل عرضه بود بهتر شده است. به طور کلی زمانی که شما این بازی را شروع کنید متوجه خواهید شد که شباهت زیادی با بلادبورن (Bloodborne) دارد که یک نکته منفی به حساب نمی آید.

با توجه به استقبال بسیار خوبی که از بازی دروغ های پی شد، شرکت سازنده تصمیم گرفت تا اطلاعات بیشتری از آینده این بازی منتشر کند. اینطور که به نظر می رسد این بازی قرار است چند بسته الحاقی مختلف دریافت کند و در کنار آن یک دنباله هم خواهد داشت. در نتیجه به زودی بازی دروغ های پی به یک مجموعه تبدیل خواهد شد.

عرضه بسته الحاقی و دنباله بازی دروغ های پی تأیید شدند

کارگردان بازی دروغ های پی یک نامه برای هواداران منتشر نموده که در آن جزئیات زیادی از آینده این بازی معین شده است. اول در این نامه کارگردان از هواداران تشکر کرد که باعث شدند که این بازی در کمتر از دو ماه بیش از 1 میلیون نسخه فروش داشته باشد. در ادامه این کارگردان اشاره کوتاهی به عرضه یک دنباله برای این بازی داشت:

این تنها چیزی است که تأیید نموده بازی دروغ های پی یک دنباله خواهد داشت. اگر شما این بازی را به اتمام رسانده باشید متوجه خواهید شد که این داستان ادامه خواهد داشت. حال امکان دارد ادامه این داستان در قالب یک بازی کامل باشد یا اینکه به حالت یک بسته الحاقی عرضه گردد.

کارگردان بازی دروغ های پی، دو عدد تصویر تازه از بسته های الحاقی در حال ساخت این بازی منتشر کرد. اولین تصویر بیشتر به یک آزمایشگاه شباهت داشته که در کرات (Krat) روی انسان ها آزمایش انجام می داده است. نتیجه این آزمایش ها هم ساخت هیولاهای مختلف و ترسناک است.

تصویر دوم تفاوت زیادی با تصویر اول و حال و هوای بازی دارد. این تصویر پینوکیو (Pinocchio) را روی یک کشتی در آب نشان می دهد. این حالت بیشتر شبیه به دزدان دریایی بوده و دنباله داستان را به کاربران نشان می دهد. اینکه امکان دارد این کرکتر به سمت شخصیت های دیگر مثل پیترپن (Peter Pan) برود تا به آن ها در مبارزه یاری بکند. البته این اطلاعات بیشتر در حد حدس است و هنوز به وسیله شرکت تأیید نشده است.

کارگردان بازی دروغ های پی اعلام نموده که همچنان به پیشرفت و توسعه این بازی ادامه خواهد داد. او گفت که بسیار خرسند است که استقبال کاربران از این بازی را دیده و زمانی که ایده های کاربران را می بیند به وجد می آید. علت اینکه ساخت بسته های الحاقی این بازی هم به این سرعت شروع شد همین استقبال بسیار خوب هواداران است.

دروغ های پی به روزرسانی های بیشتری دریافت خواهد نمود

در ادامه نامه کارگردان این بازی اشاره نمود که عنوان دروغ های پی به روزرسانی های بیشتری هم دریافت خواهد نمود. این به روزرسانی های تازه بازی را تا حد خوبی آسان تر نموده و مانع از این می گردد که بازیکنان از تجربه دروغ های پی دست بکشند. به طور کلی این به روزرسانی در چند مورد اثر خواهد گذاشت:

  • گروه سازنده روی عملکرد کلی بازی کار خواهد نمود و روند کنترل شمشیر در این بازی بهبود خواهد داشت.
  • استودیوی سازنده تصمیم گرفته تا Shovel Puppet را در قسمت Venigni Works راحت تر بکند تا بازیکنان از روند بازی ناامید نشوند.
  • حالت Rising Dodge از ابتدا داخل بازی وجود خواهد داشت و نیازی به کسب این توانایی نیست. همینطور اینکه Polendia دو کوارتز بیشتر در ابتدا به کاربران می دهد تا ارتقاء دست پینوکیو راحت تر باشد.
  • یک پوشش و ماسک تازه به نام Alidoro به طور رایگان از ابتدا برای بازیکنان در نظر گرفته شده و برای همه افراد رایگان است.
  • در کنار آن چند مورد پوششی و ظاهری تازه هم به بازی اضافه شده که کاربران باید این موارد را خودشان خریداری نمایند.
  • موسیقی این بازی نیز به صورت جداگانه به زودی عرضه خواهد شد و نزدیک به 60 آهنگ مختلف در آن وجود خواهد داشت.

هدف شرکت سازنده این است که این به روزرسانی را تا اوایل آذر ماه عرضه کند ولی در خصوص تاریخ عرضه بسته های الحاقی و دنباله صحبتی نشد. اینکه بخواهیم در خصوص دنباله صحبت کنیم کمی زود است ولی به احتمال زیاد تا سال آینده میلادی ما شاهد عرضه یک بسته الحاقی برای بازی دروغ های پی خواهیم بود.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Lies of P چند بسته الحاقی و یک دنباله خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Lies of P چند بسته الحاقی و یک دنباله خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید