خندوانه تکراری شده است؛ شگردهایت را تغییر بده رامبد جان!
به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، روزنامه شهروند - امیر هاتفی نیا: چشم مان عادت نموده به تماشا خندوانه. آن قدر اوضاعِ این تلویزیون بی ریخت است که باز هم با این برنامه سرگرم می شویم. برگ برنده خندوانه فقدان برنامه درست و حسابی در تلویزیون است! رامبد جوان و همراهانش در یک کویر، آب رسانی می نمایند! طبیعی است که مخاطب همچنان شبکه نسیم را بگیرد و با خندوانه هم بخندد.
اما روندی که این برنامه در فصل نو خود دنبال نموده، کار را به جایی رسانده که تفاوتی بین این سری با سری های پیش احساس نمی گردد.
درواقع، خندوانه ای ها فاتحه خلاقیت را خوانده اند و با همان شگردهایی که از فصل های پیش در ته جیب شان داشتند، به فکر سرگرم کردن مردم اند. در ادامه 4 علت آورده ایم که نشان می دهد خندوانه با خلاقیت و نوآوری خداحافظی نموده است.
نیما و جناب خان تکراری
نیما و جناب خان همیشه حکم نجات دهنده را برای خندوانه دارند. آنها در بزنگاه های مختلف از راه رسیده اند و باعث بقای خندوانه ای ها در دل مردم شده اند. دوست نداریم از ترکیب تکراری برای جناب خان استفاده کنم، اما ناچارم که بگویم جناب خان تکراری شده است.
او هیچ تفاوت و تازگی ای نسبت به فصل های قبلی ندارد اگرچه همچنان برگ برنده خندوانه است. خندوانه ای ها اگر جناب خان را یک بار رِفرش ننمایند، بی شک با انرژی منفی مخاطبان روبه رو خواهند شد. نیما هم مثل گذشته دل به دل خندوانه نمی دهد. او بعد از مدتی، درگیر کارهای تلویزیونی و سینمایی شد و خندوانه را به اولویت چندم خود تبدیل کرد؛ حالا هم نتیجه اش را می بینیم!
میهمان های همیشگی
یکی از آفت های بزرگ خندوانه میهمان های تکراری است. تیم راهنمایی نماینده خندوانه انگار با قحطی هنرپیشه و خواننده روبرو شده است. آنها خود را در یک دایره محدود قرار داده اند و بازی های تکراری شان را با میهمان های تکراری پیش می برند. واقعا این روند، چه جذابیتی برای آدم ها دارد؟ همین موضوع هم باعث شده تا این برنامه از جانب محمدباقر معلم، مدیر دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما تذکراتی را دریافت کند. محمدباقر معلم گفته است: خندوانه به علت حضور بعضی خوانندگان از جانب دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما تذکراتی را دریافت نموده است.
ایده های تاریخ مصرف گذشته
بازی های تکراری با آدم های تکراری؛ این خلاصه خندوانه در فصل نو است. رامبد چرا باید فکر کند هر وقت کم آورد، می تواند اطرافیانش را برای بار هزارم دعوت کند و با یک بازی تکراری برنامه پر کند؟ اتاق فکر خندوانه دقیقا مشغول چه کاری است؟ آنها فکر می نمایند همین که چهار نفر را دور هم جمع نمایند و مشغول یک بازی شوند، رسالت شان را انجام داده و آنتن را به هر طریقی که شده پر نموده اند. آنها از یاد برده اند که تنها علت نفس کشیدن شان اصرار بر نوآوری و خلاقیت مداوم بوده است.
حواسِ پرتِ رامبد!
رامبد جوان در این سال ها نشان داده که اهل تعامل است. او نشان داده که می تواند حرف مدیران صداوسیما را خوب درک کند! برای همین هم توانسته جایگاه خود را حفظ نموده است . برای همین هم انرژی فصل های پیشین در خندوانه دیده نمی گردد. این مسأله نشان می دهد که ماجراهای دیگری در فکر رامبد است. این را حتی می گردد از دکور تکراری خندوانه فهمید. در واقع، کار در تلویزیون پله ای است برای حضور پرمخاطب و پرپول در سینما؛ مگر نه این که رامبد در بیوی صفحه اینستاگرام خودش را FILM DIRECTOR معرفی نموده؟!
پ
منبع: برترین ها