توجه به گردشگری بخشی از توسعه نیافتگی سیستان و بلوچستان را رفع می نماید، چابهار به قطب گردشگری کشور تبدیل می گردد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: توجه به بخش گردشگری زمینه اشتغال هزاران نفر را فراهم خواهد نمود و می تواند بخشی از مسائل بی کاری و توسعه نیافتگی این منطقه محروم را مرتفع کند.

توجه به گردشگری بخشی از توسعه نیافتگی سیستان و بلوچستان را رفع می نماید، چابهار به قطب گردشگری کشور تبدیل می گردد

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، دکتر علی اصغر مونسان در سفر به چابهار و در جمع وبلاگ سفر و گردشگری اضافه کرد: صنایع دستی سیستان و بلوچستان بسیار ارزشمند و دارای اهمیت زیادی است و باید به آن توجه ویژه ای گردد.

او در ادامه بیان نمود: چابهار با توجه به موقعیت راهبردی و داشتن ظرفیت های مناسب تفریحی و سیاحتی پس از تکمیل زیرساخت ها به قطب گردشگری ایران تبدیل می گردد.

معاون رئیس جمهوری گفت: اقدامات خوبی برای زیرساخت های گردشگری چابهار و کنارک در حال اجرا است و این منطقه آینده درخشانی در جذب توریسم دارد.

او بیان نمود: برنامه ریزی این سفر پس از دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان انجام شد تا از نزدیک توانمندی ها، ظرفیت ها و مسائل حوزه گردشگری و صنایع دستی را آنالیز کنم.

مونسان گفت: منطقه آزاد چابهار در آماده سازی زیرساخت ها و جذب گردشگر اقدامات خوبی انجام داده که قابل تقدیر است.

منبع: میراث آریا

به "توجه به گردشگری بخشی از توسعه نیافتگی سیستان و بلوچستان را رفع می نماید، چابهار به قطب گردشگری کشور تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به گردشگری بخشی از توسعه نیافتگی سیستان و بلوچستان را رفع می نماید، چابهار به قطب گردشگری کشور تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید