جدایی غیر منتظره مانچینی از تیم ملی ایتالیا

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، مانچینی که توانسته بود ایتالیا را در یورو 2020 قهرمان کند ولی در رساندن این تیم به جام جهانی 2022 ناکام ماند، پایان از سمت خود کنار رفت.

جدایی غیر منتظره مانچینی از تیم ملی ایتالیا

او با فدراسیون فوتبال ایتالیا قرارداد بلندمدت داشت و هدفش در واقع بردن ایتالیا به جام جهانی 2026 و تکرار موفقیت در رقابت های یورو 2024 بود.

در چند ساعت اخیر ولی اوضاع تغییر کرد و هنوز دلایل این خداحافظی معین نیست. شایعاتی وجود دارد در مورد اینکه او قرار است هدایت تیم ملی عربستان را قبول کند.

روبرتو مانچینی تصمیم خود را امروز به اطلاع فدراسیون رساند و آن را به مدیران گفت. البته اخیرا تنش هایی در مورد آخرین دعوت لئوناردو بونوچی به تیم ملی وجود داشت. با این حال، سوءتفاهم ها قابل حل به نظر می رسید و مطمئناً به گونه ای نبود که او را مجبور به ترک سمت مربیگری تیم ملی در بحبوحه مرحله مقدماتی یورو 2024 کند.

مانچینی با قهرمانی در اروپا و دو مقام سومی در لیگ ملت ها از سمت مربیگری کنار خواهد رفت. ناکامی در راهیابی به جام جهانی قطر همواره به عنوان تلخ ترین ناکامی او در مربیگری یاد خواهد شد.

در بیانیه منتشر شده از طریق فدراسیون فوتبال ایتالیا آمده است که جانشین روبرتو مانچینی طی چند روز آینده معین خواهد شد. این خبر واقعاً همه را شگفت زده کرد و اکنون دوره ای نو در تیم ملی ایتالیا شروع می شود. لوچانو اسپالتی، فابیو کاناوارو و جنارو گتوزو گزینه های جانشینی مانچینی هستند.

منبع: فرارو

به "جدایی غیر منتظره مانچینی از تیم ملی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی غیر منتظره مانچینی از تیم ملی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید