خبرنگاران آثار برتر جشنواره فیلم کوتاه کرونا در کهگیلویه و بویراحمد معین شدند

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، یاسوج- خبرنگاران- مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آثار برتر حشنواره ملی تولید فیلم کوتاه کرونا امروز سه شنبه در این استان تعیین شدند.

خبرنگاران آثار برتر جشنواره فیلم کوتاه کرونا در کهگیلویه و بویراحمد معین شدند

اکبر آیین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ سفر و گردشگری گفت: این جشنواره به صورت مجازی، به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان برگزار شد.

وی افزود: موضوع های این جشنواره شامل در خانه می مانیم، کرونا و ایثار اجتماعی، کرونا و حقوق مردم، کرونا و همبستگی ملی، کرونا و اخلاق اجتماعی و کرونا و خانواده بود.

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: چهار بخش اصلی این جشنواره شامل مستند، داستانی، انیمیشن و موشن گرافی بوده است.

آیین اعلام کرد: 18 اثر در این چهار بخش اصلی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره واقع در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.

وی ابراز داشت: پس از بررسی این آثار از سوی کارشناسان 10 مورد در هر چهار بخش اصلی مستند، داستانی، انیمیشن و موشن گرافی برگزیده و معرفی شدند.

آیین گفت: آثار برتر این جشنواره شامل 2 اثر استاپ موشن به نام های چرت و پرت و کرونا به کارگردانی رضا پور زارعی از تهران، انیمیشن یک اتفاق ساده اثر نفیسه خوانساری از فارس، فیلم کوتاه به یاد آنها به کارگردانی زهرا یزدانی از مشهد، فیلم های کوتاه خواهش و اشک های یک پدر به کارگردانی سید جواد هادی اصل از کهگیلویه و بویراحمد، فیلم کوتاه پاکبان ضد ویروس نیست و کلیپ کرونا اثر سعید کریمی از کهگیلویه و بویراحمد، کلیپ انقلاب از ابتدا تا به امروز اثر رضا دانش پژوه از کهگیلویه و بویراحمد و موشن گرافی کرونا اثر حمید شیرمردی از کهگیلویه و بویراحمد است.

وی گفت: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با صاحبان آثار برگزیده این جشنواره قرارداد تولید منعقد کرده و هزینه ساخت نیز به حساب آنان واریز شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آثار برتر جشنواره فیلم کوتاه کرونا در کهگیلویه و بویراحمد معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آثار برتر جشنواره فیلم کوتاه کرونا در کهگیلویه و بویراحمد معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید