خبرنگاران بوکسور نقده ای در راه مسابقات جهانی روسیه

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، ارومیه- خبرنگاران- دبیر هیات بوکس آذربایجان غربی گفت: حسین دانشور ورزشکار نقده ای وزن 81 کیلوگرم با عضویت در ترکیب تیم ملی در اندیشه حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی 2019 روسیه و انتخابی المپیک 2020 توکیو است.

خبرنگاران بوکسور نقده ای در راه مسابقات جهانی روسیه

محمد آبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ سفر و گردشگری اضافه نمود: این بوکسور جوان و آینده دار به همراه 40 بوکسور برتر کشور در جریان رقابت های انتخابی تیم ملی حضور داشت و با فزونی مقابل حریفان به جمع 16 بوکسور ملی پوش راه یافت.

وی اعلام کرد: محمد عزیزی بوکسور وزن 91 کیلوگرم از شهرستان بوکان دیگر نماینده استان در مسابقات انتخابی تیم ملی بود که پیروز به صعود به مرحله نهایی نشد.

وی ادامه داد: پیش از این نیز اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان از 20 خرداد جاری به مدت 10 روز در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار گردید و این 2 ورزشکار استان (عزیزی و دانشور) در جمع 31 بوکسور دعوت شده حضور داشتند.

دبیر هیأت بوکس آذربایجان غربی گفت: دانشور یکی از ملی پوشان آینده دار نقده ای است که فروردین ماه سال جاری به مسابقات قهرمانی بزرگسالان 2019 آسیا - تایلند اعزام شده بود؛ این بوکسور جوان در نخستین مبارزه خود مقابل حریفی از ویتنام پیروز شد ولی در در دومین دیدارش مقابل حریف فیلیپینی باخت و ضمن از دست دادن مدال برنز آسیا از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

آبی اضافه نمود: بر اساس اعلام فدراسیون بوکس، امیداحمدی صفا و امین محمدزاده در 52 کیلوگرم، سجادمحمدپور و دانیال شه بخش در 57، مسلم مقصودی و اشکان رضایی در 63، دانا اسماعیل زاده و سجادکاظم زاده در 69، شاهین موسوی و سینا صفدریان در 75، حسین دانشور و احسان روزبهانی در 81، پوریا امیری و محمدشوریان در منفی 91 و رضامرادخانی و ایمان رمضانپور در وزن به اضافه 91 کیلوگرم 16 بوکسور راه یافته به عضویت تیم ملی هستند.

بوکس از جمله رشته های رزمی است که در آذربایجان غربی قدمتی بیش از 50 سال دارد و در سال های اخیر پیشرفت خوبی داشته و مورد استقبال جوانان استان قرار گرفته است.

طی سال گذشته و سال جاری سیامک قربانی بوکسور از ارومیه، عبدالله پرتنی از مهابادی و عرفان مام خسروی، سید محمد مام محمودی 2 بوکسور اهل شهرستان بوکان و محمد عرفان صادقی بوکسور نونهال ارومیه ای به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شدند.

طاهر جباری ملی پوش سابق بوکس کشور و یکی از قهرمانان سابق رقابت های بین المللی و آسیایی دهه 80 ایران است که هم اکنون در کسوت مربیگری فعالیت دارد و عضو شورای فنی فدراسیون کشور است.

7156/ 7129

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بوکسور نقده ای در راه مسابقات جهانی روسیه" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران بوکسور نقده ای در راه مسابقات جهانی روسیه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بوکسور نقده ای در راه مسابقات جهانی روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید