احمد گواری: در 7-8 ماه آینده فقط اردو داریم و برنامه مسابقه نداریم، 4 رئیس هیئت استانی ما بازنشسته هستند

به گزارش وبلاگ سفر و گردشگری، سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: 4 رئیس هیئت استانی ما بازنشسته هستند که هنوز تکلیف آنها تعیین نیست اما هیئتی که انتخابات آن برگزار نشده باشد، نداریم.

احمد گواری: در 7-8 ماه آینده فقط اردو داریم و برنامه مسابقه نداریم، 4 رئیس هیئت استانی ما بازنشسته هستند

احمد گواری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سفر و گردشگری، در مورد وضعیت هیئت های استانی قایقرانی و آمادگی این فدراسیون برای برگزاری مجمع انتخاباتی، گفت: ثبت نام از کاندیداهای ریاست انجام شد و 10 نفر در انتخابات ثبت نام کردند که در این بین 9 نفر شرایط لازم را داشتند و وارد استعلام ها شدند. تاریخ برگزاری مجمع هنوز از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.

وی در ادامه اضافه کرد: 4 رئیس هیئت استانی ما بازنشسته هستند که هنوز تکلیف آنها معین نیست اما هیئتی که انتخابات آن برگزار نشده باشد، نداریم. با توجه به عدم معین تکلیف روسای هیئت های بازنشسته، هنوز اقدامی در این زمینه انجام ندادیم. 29 هیئت با رئیس اداره می شوند و فقط استان قم هیئت استانی و فعالیت ندارد.

سرپرست فدراسیون قایقرانی در مورد تیم های ملی نیز یادآور شد: سال جاری بازی های آسیایی 2018 را داشتیم و مسابقات قهرمانی کشور به تعویق افتاد و ما آن را در آبهای آرام و در بخش زنان و مردان برگزار کردیم و نفرات برتر کشور معین شدند و اردوی مردان از یک شنبه شروع شده است. اردوی بانوان نیز طی چند روز آینده برگزار می گردد. کمیته فنی بر اساس شرایط مربیان، رزومه و نتایج آنها نفراتی را انتخاب کردند. در بخش بانوان خانم نوری زاد برنامه های خود را اعلام نمود و هر زمان تشخیص دهد اردوها شروع می گردد. ابتدا اردو در تهران برگزار و پس از انتخاب نفرات اصلی، اردو در مناطق گرمسیری پیگیری می گردد.

وی تاکید نمود: نزدیک ترین و بزرگ ترین رویداد ما مسابقات کسب سهمیه المپیک است که در کانو اسپرینگ مسابقات قهرمانی دنیا از 20 مرداد تا 2 شهریور ماه سال آینده را در مجارستان در پیش داریم. ما نیم نگاهی به کسب سهمیه المپیک در این مسابقات داریم اما شانس اصلی ما در مسابقات قهرمانی آسیا که فروردین ماه سال 99 در تایلند برگزار می گردد، خواهد بود. در روئینگ هم 3 تا 10 شهریور 98 مسابقات دنیای اتریش را در پیش داریم. در اسلالوم هم کسب سهمیه قاره ای را در فروردین 99 داریم. در این 7-8 ماه آینده فقط اردو داریم و برنامه مسابقه نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احمد گواری: در 7-8 ماه آینده فقط اردو داریم و برنامه مسابقه نداریم، 4 رئیس هیئت استانی ما بازنشسته هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد گواری: در 7-8 ماه آینده فقط اردو داریم و برنامه مسابقه نداریم، 4 رئیس هیئت استانی ما بازنشسته هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید